Zag bij Piaffe ook 3-in-1 van HH staan, kwalitatief natuurlijk minder, is ook aan de prijs af te lezen.
Iemand ervaring met deze beschermers?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
puntje schreef:waar kan je die onderste kopen of bestellen ? en weet iemand wat voor merk het is ?
Annemeik schreef:Mijn eerste waren van het merk Verdedus, maar die konden continu terug omdat het klitteband niet meer plakte...
Nu hebben we die van Kieffer. Die zien er een beetje lomp uit in de verpakking, maar passen heel mooi om de benen heen wanneer je ze goed aantrekt.
Was wel jammer van die van Verdedus want dat waren de mooiste die ik tot nu toe heb gezien.
ineke_ schreef:Ik denk dat ik voor de eskadron pro active ga, wie heeft ervaring met deze beschermers ?
ineke_ schreef:nou heb ik de pro-active vrij prijsgunstig op een duitse site gevonden maar ik weet niet welke maatik moet hebben
pony vollblut warmblut
is dit gewoon pony cob full ?
dierfysio schreef:ineke_ schreef:nou heb ik de pro-active vrij prijsgunstig op een duitse site gevonden maar ik weet niet welke maatik moet hebben
pony vollblut warmblut
is dit gewoon pony cob full ?
ja, maar dan weet je nog niet PRECIES hoe 't valt.
de termen die je schrijft zijn de duitse vertaling van onze pony, cob en fullsize.
shop ze