Deelbare longeerzweep

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Re: Deelbare longeerzweep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 15:24

Ik vind het rotdingen, vooral omdat ze te zwaar zijn. En zoals iemand al schreef: het zwaartepunt ligt op een vreemde plek. Dat maakt ook het richten met de zweep lastiger.... Mijn arm houdt het in elk geval nog geen vijf minuten vol met zo'n ding.

Oplossing voor als een gewone zweep niet in je kast past en je bang bent dat als je hem ernaast zet hij gejat wordt: knoop het touwtje aan je zadelbokje (in je kast dus) de meeste kastdeuren zullen dan nog goed genoeg sluiten, en iemand moet la het touw doorsnijden om hem mee te nemen. Ja, en dan ben je snel betrapt natuurlijk

groetjes

Dennis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 16:08

Ik vind ze te zwaar. Ik heb er ook een, maar kan het er niet mee worden.

Hij valt (bijna) niet uit elkaar en ik heb eigenlijkg een idee of hij nog uit elkaar kan(heb hem al 2 jaar niet uit elkaar gehaald, en al die tijd ook heelmaal niet meer gebruikt).

IvysToeter

Re: Deelbare longeerzweep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 16:34

Ik vind die dubbele dingen maar klote.
Wij hadden er eerst 1.
ik was mijn pony flink aan het laten rennen en ineens had ik alleen het onderste deel nog in mijn handen...

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 16:35

Vreselijke zwepen vind ik dat. Als de enige reden voor aanschaf van dat ding is dat je hem dan in je kastje op kunt bergen, mijn zegen heb je. Mijn longeerzweep (uit een stuk) ligt standaard in de auto, en gaat inmiddels alweer een paar jaar mee.

Yorghos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 17:54

Ik vind het ook ondingen. Ik heb er 2 gehad, met verschillende draaisystemen om ze in elkaar te zetten. De eerste week werkt dat wel, maar al gauw zit er viezigheid tussen of roesten ze en willen dan niet meer in elkaar.
Zoals verschillende mensen voor mij al zeiden, ligt het zwaartepunt op een rare plek, waardoor de zweep niet lekker in de hand ligt.
Ik ga voortaan gewoon voor een zweep uit 1 stuk.