Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KarinvdM schreef:Ik heb sinds vorig najaar een Bucas, maar die koop ik niet weer. Ik vind de pasvorm lang niet zo fijn als van Rambo. Hij is overigens wel goed waterdicht.
mirgino schreef:ik hen de Bucas Rain,een stalgenoot ook en deze blijven erg mooi en echt waterdicht.
ik heb nu voor aankomende winter een nieuwe Bucas All in one gekocht.
lekker warm en waterdicht.
de HH regendekens blijven waterdicht totdat je ze gewassen hebt.
de Treadstone is ook waterdicht na 2 jaar gebruik.
ellepel schreef:hebben die WB landa's allemaal een vaste hals dan?
Olympia96 schreef:Ik heb ook de WB Landa, en wel in de Barbie-kleur babyblauw en roze! Paard is inmiddels een zeer opvallende verschijning in de wei, maar na een paar weken dragen is ie niet zo knallig meer. (Gelukkig
) Tja, kreeg 'm met 25% korting, dus iets van 60 euro bij de Divoza.
Over de kwaliteit ben ik zeer tevreden! Paard staat nu dag en nacht buiten, maar is hartstikke droog! De pasvorm is waanzinning goed, echt over nagedacht. En die staartflap is geweldig, Ot kan er prima mee poepen...! Zeker een aanrader dus. Mijn volgende deken wordt weer een WB als het aan mij ligt.
Rieja schreef:Ook mijn nieuwe (tweedehands...) WB Landa heeft inmiddels de vuurporef (waterproef) doorstaan, en met perfect gevolg. Ik en er super tevreden over. Die staartflap is zo lekker, goed over nagedacht, zorgt dat de deken perfect blijft liggen én dat er niets bij in waait of regent.