Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Krips schreef:Ik ben het helemaal met jou eens Peanutbutter maar dit vind ik een beetje ongepast: Misschien lees je niet goed het paard MAG niet buiten lopen vanwege een blessure en hij is buiten GEVAARLIJK voor zichzelf. En dat paard is wat anders dan een haflinger.
peanutbutter schreef:Sorry, maar ik heb vrij waardevolle paarden en ik neem geen enkel risico. En dat heeft niets te maken met wel of niet paard zijn. Ze komen inprincipe 2x per dag de box uit, rijden of stappen. Ze krijgen veel afwisseling in training en af een toe een keertje naar het bos. Ze zijn echt wel paard bij ons. Dat kan jij niet zo op afstand beoordelen.
daarnaast denk ik ook dat mijn paard o peen wat ander niveau loopt dan de jouwe
Maar nu weer ontopic a.u.b.
Krips schreef:Als ze twee keer per dag de stal uit worden gehaalt normaal gesproken dan denk ik niet dat ze zich heel erg vervelen. Mijn paard heeft namelijk in de winter ook geen weidegang en dat betkeend niet dat ze helemaal gek is als ze eruit komt.
hafgirl15 schreef:Krips schreef:Als ze twee keer per dag de stal uit worden gehaalt normaal gesproken dan denk ik niet dat ze zich heel erg vervelen. Mijn paard heeft namelijk in de winter ook geen weidegang en dat betkeend niet dat ze helemaal gek is als ze eruit komt.
inderdaad, en dat vind ik eigelijk weinig te maken hebben met het zogenamaande voltoire-bloed. Als je onze simpelen goedkope, harde haflingers een week op stal zet ontploffen die ook hoor! En het si niet zo dat ik de mijne ( sporthaflinger ) weidegang gun omdat hij 'goedkoop' is ( in jouw ogen dan, voor mij is is onbetaalbaar )
Maar doe lekker wat je wilt... Ik dacht dat het er bij paarden juis omdraaide de oorzaak van een probleem te zoeken en het van daaruit op te lossen. Denk aan het spreekwoord '' voorkomen is beter dan genezen )
En je doet er echt weinig goeds mee als je zeker met dit warme weer je paard op stal zet met stalbandages. Ik heb het zowieso niet op bandages maar voor het werk is het nog aanvaadbaar. Op stal vind ik het, tenzij en een medische reden is en op advies van de DA, onzin.