beweegbare beugels

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wilawander

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 09:46

Heb ook rugklachten. Ik heb de sprengers en de goedkopere variant en zou niet meer anders willen

dierfysio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 12:43

heb zowel rug- als knieklachten, en met de sprenger-beugels een stuk minder last!
bovendien schiet je voet sneller uit de beugel bij een val, ook wel een veilig idee.
ze zijn er alleen in RVS, dus niet in goud/koper-look.
er zitten van die zwarte rubbers over de scharnieren heen, niet zo fraai, maar prima functioneel.
voor mij geen andere meer!

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 15:45

De zwarte rubbers zijn voor mij helemaal geen punt, het probleem is alleen dat ik eindelijk mijn goudkleurige 'collectie' compleet heb en het eigenlijk wel een beetje zonde zou zijn.
Maargoed als het niet anders kan zal ik wel moeten, heb ook onzettende last van enkels en knieeen. Zou dus fijn zijn als dit verminderd zou kunnen worden mbv andere beugels .

secricible

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 23:21

wat ik me afvraag, is hoe deze dingen zouden werken.. Kan iemand mij dat uitleggen?

Nikka

Re: beweegbare beugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 23:27

Bij de GPG's zit een veertje bovenin wat werkt als schokdemper.

BuenaVista

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 13:49

Ik heb de Sprengers.. Wil niks anders mij. Ook ik heb last van rug en knie klachten.. Nu ik de sprengers gebruik heb ik bijna niks geen last ervan. Heeft iemand een foto van de GPG's en een evt prijs van.. Groetjes

Moirsa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 13:51

Als ik ooit een paardje krijg ga ik er zeker over na denken.. aangezien ik altijd last van me enkels heb..

Revanches

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 14:05

Concorde schreef:
Ik heb zowel veel met Sprengers als GPG's gereden, vind ze allebei erg fijn, ik wacht nog steeds op de combi
Ik heb met de Sprengers een wat stillere beenligging en minder snel last van mn gewrichten (ben nogal een lastig geval qua knieen en dergelijke) Bij de GPG's kon ik het vooral merken als ik ging rijden terwijl ik last van mn rug had, met de GPG's ging het dan een stuk comfortabeler.

Ik wacht daar ook al op!!