Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cornelie schreef:Hmm, ik heb bijna het vermoeden dat er iets anders aan de hand is. Dat het zadel te smal is voor je paard. Hierdoor komt het aan de voorkant omhoog en wordt jij zelf achter op de lepel geduwd. Ook je beenpositie lijkt daarop te wijzen. Dus dan ligt het niet aan jouzelf maar is inderdaad je zadel te klein maar dan op een andere manier. Heb je nog een foto van het zadel op je paard zonder ruiter erop en zonder singel etc ?
harnessmaker schreef:cornelie schreef:Hmm, ik heb bijna het vermoeden dat er iets anders aan de hand is. Dat het zadel te smal is voor je paard. Hierdoor komt het aan de voorkant omhoog en wordt jij zelf achter op de lepel geduwd. Ook je beenpositie lijkt daarop te wijzen. Dus dan ligt het niet aan jouzelf maar is inderdaad je zadel te klein maar dan op een andere manier. Heb je nog een foto van het zadel op je paard zonder ruiter erop en zonder singel etc ?
Als ik het zadel zo mag beoordelen van een foto:
Ik denk niet dat de boom het punt is maar de kussens. De kussens voor lijken wat vol maar achter erg vlak. Ik vermoed zelfs dat je zadelkussens een brug vormen.
Dwz. voorkussens goed volgepropt en achter ook... Zie je in het kussen midden onder het zweetblad in de buurt van de beugelhaak een vulopening in het leer?