Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maayke schreef:Mensen...Jullie kennen mijn paard niet..mijn paard zijn spieren zijn gewoon gevoellig..ik heb het zadel laten aanmeten bij Tweespan in boornburgum..door ELZELIN...daar werken goede mensen met verstand van zadel's..Omdat mijn paard ook een hoge schoft heeft,en als hij iets afvalt licht het zadel op de schoft,vandaar het bontje,ook voor de gevoeligheid van zijn rug..
De beenbescherming doe ik,omdat hij vrij ruime gangen heeft,en ik hoor steeds dat hij tegen zijn voor benen aan komt,
Peter Spahn zei: een paard zonder been bescherming rijden,hij zal een een goede misstap maken,je gaat toch een niet voetballen zonder scheenbeschermes.
Het washandje: omdat hij een smale neus heeft,en er soms stukjes vel er tussen komt te zitten,dan gaat knellen,en geeft plekjes..
Lotte1990 schreef:Er moet dus eerst iets goed fout gaan voordat mensen hun paard echt gaan beschermen.
RedFlame schreef:Een doekje onder de neusriem doe ik ook vaak, dat vinden veel mensen onzin. Maar een washandje heb ik nog nooit gezien is dat niet te groot? Heeft iemand daar een foto van?