Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(c:0).jpg)

Chanelly schreef:geen idee. 17 inch past mijn kont niet goed in. zit er veel verschil tussen 17.5 en een 18 inch?

Chanelly schreef:Het zadel is te groot voor mijn pony is het oordeel!!! ligt te ver op de kont! dus ja Zadel te koop!!!

mijn bijrijdster heeft een behoorlijk achterwerk en die past er ook makkelijk nog in
 mijn bijrijdster heeft een behoorlijk achterwerk en die past er ook makkelijk nog in  

In een 18 inch zit ik totaal verloren. Bij een zadel met diepe zit is een 17,5 beter voor me maar bij een zadel met vlakke zit kan het allemaal best.
 In een 18 inch zit ik totaal verloren. Bij een zadel met diepe zit is een 17,5 beter voor me maar bij een zadel met vlakke zit kan het allemaal best.                                                         

mirgino schreef:een 18 inch zadel moet makkelijk kunnen hoor op deze pony.
als je het bontje eronder vandaan haalt zal je zien dat het zadel een stuk kleiner lijkt
dat bontje is erg aanwezig

xDAANTJEE schreef:mirgino schreef:een 18 inch zadel moet makkelijk kunnen hoor op deze pony.
als je het bontje eronder vandaan haalt zal je zien dat het zadel een stuk kleiner lijkt
dat bontje is erg aanwezig
op de eerste foto ligt er geen bontje onder

Chanelly schreef:Ja Harnessmaker zegt dat ie te groot is voor de pony. Daar is dus niks aan te doen! iemand nog een mooi dressuur zadel te koop of te ruil?