Paard met enorm groot hoofd ? (gratis halster-hoofdstel)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 20:22

Riempjes zijn gewoon normale breedte , frontriem is niet nodig bij dit ontwerp , het ziet er netjes op maat gemaakt ook gewoon heel normaal uit...wacht maar over uiterlijk 2 weken als er foto's op de site staan

Sempre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:24

ben echt benieuwd

Duhelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:27

zonder frontriem?
klinkt wel goed, ben benieuwd!

pmarena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 20:31

Ik ben ook benieuwd , mijn eigen zimpel in elkaar gefrutselde exemplaar zag er erg goed uit , nu hopen dat hij echt werkt en goed nagemaakt is volgens mijn voorbeeld

En ik hoop dat ik hem al te bizar groot heb gehouden waardoor sommige riempjes wat korter kunnen en er nog een paar euro's van de prijs af kunnen.

Ik zit al te denken om er 1 weg te geven zoals bedoelt met de start van dit topic , en de rest van die eerste paar die binnenkomen , voor 50 euro aan te bieden aan andere mensen die het op een groot paard willen gaan gebruiken. Omdat het toch de eerste exemplaren zijn en ik wat gebruikerservaringen wil hebben voordat de rest gemaakt wordt.

Boktpony

Re: Paard met enorm groot hoofd ? (gratis halster-hoofdstel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:40

ik ben wel benieuwd hoe die gaat worden! heb zelf ook een paard met een groot hoofd! loopt met een koudbloedhalster en het allergrootste hoofdstel daar past de neusriem nog niet van... erg vervelend!

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:41

Poncho heeft ook een vrij groot hoofd en is tres fotogeniek foto's staan in m'n profiel

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:48

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:04

en sappos zit bij mij in het dorp zie ik, dus dat zou in 1 keer door kunnen gaan

pmarena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 21:33

Okee , dat wordt wel al te verleidelijk , Morrie en Nes en die van Sappos.......alleen wie gaat het halster-hoofdstel dan houden ...?

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:39

ik niet, ik wil met alle plezier foto's maken, maar ik hoef hem niet te houden, ik heb genoeg spullen en doe toch alleen Parelli met de echte Parelli spullen.....

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 22:13

Het zou mij niks uit maken ik zou het leuk vinden om foto's te maken en de paardjes van stal het halster-hoofdstel te zien showen. Als ik m zou mogen houden is dat alleen maar mooi meegenomen

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 22:17

overingens heeft de Noriker bij jullie op stal ongeveer een half zo groot hoofd als de mijne hoor..... hij past nog in normale hoofdstellen en halsters....

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 22:19

Ik denk ook niet dat het iets is wat ik zou gaan gebruiken...
Maar dat kan ik pas met zekerheid zeggen als ik het gezien heb

Dan wel graag een blauwe

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 22:27

overigens zit Margeet ook bij ons om de hoek, dus dat zou met 1 exemplaar kunnen (huren we meteen haar profi foto-team in )

chaai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 22:31

Bij mij op stal staat ook een aantal gigantische paarden, 2 warmbloeden van +1.80m en een shire. Een goede vriendin van mij (eigenares van 1 van die joekels) gaat binnenkort endurance rijden, zij zou er waarschijnlijk erg gelukkig mee zijn. Bijkomend voordeel: haar vriend is (hobbymatig) fotograaf en heeft een knots van een spiegelreflex-camera met alle bijbehorende lenzen..

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 08:03

Citaat:
haar vriend is (hobbymatig) fotograaf en heeft een knots van een spiegelreflex-camera met alle bijbehorende lenzen..

tja daar kan ik niet tegenop met een cameraatje van Neckeman van 39 euro.....

Sies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 08:18

Ik heb een oldenburger kasteel van 186 die vooral met keelriemen een probleem heeft in full en x-full verder heb ik een Slaska met een enorme kop (dat kan je geen hoofd meer noemen) Maar het zijn natuurlijk geen Shires

Sies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 08:20

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 09:47

Ik strik Daan wel hoor voor wat foto's

De recente fotoshoots van Nescio waren ook aardig dacht ik zo

pmarena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 17:49

Van Margreet heb ik ook wel een beetje de indruk dat je wat veeleisend bent qua mooi passen / er netjes op het paard uitzien , dat is ook een groot voordeel

Veel andere bokkers die reageren ken ik helemaal niet verder , en ik heb wel een kritisch oog nodig voor goede feedback

En dan als hij op 3 adressen gepast kan worden is dat helemaal super , Smurf hoeft hem dus niet te houden maar dan blijven er nog 2 adressen over

Ik zal de anderen die hier in dit topic reageren de mogelijkheid geven om er voor 50 euro 1 te bestellen , in ruil voor wat foto's en reacties wat ze van het ding vinden...?

Maar ik ontvang er deze levering dus nog maar 9 totaal , en op=op dan

Duhelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 19:23

Ik Pb je even

_rosita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 20:54

ik ga je ff pb'en... ik heb namelijk een trekpaard met een onmogelijk groot/breed hoofd... een kwpn'er met een redelijk groot hoofd en een shetlander

Sappos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 22:04

Morrie schreef:
overingens heeft de Noriker bij jullie op stal ongeveer een half zo groot hoofd als de mijne hoor..... hij past nog in normale hoofdstellen en halsters....

Hoe weet jij dat ? Ik vind hem best een aardig groot hoofd hebben

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 22:10

omdat ik hem al jaren ken, ongeveer vanaf veulen, ik heb op het bedrijf gewerkt war hij vandaan komt en ik ken hem vanaf dat hij in NL is. Ik ken hem nu ook en de eigenares ken ik ook
Vergeleken met Morrie heeft ie een klein hoofdje......maar Morrie heeft zelfs voor een Noriker een mega hoofd, ik heb honderden Norikers gezien en ken er maar 2 met zo'n enorm hoofd als Morrie heeft.....
Morrie staat zo'n 700 meter verderop.......bij Vos.....

pmarena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 23:16

Spullen zijn binnen !!! Heb van het weekend pas tijd om alles uit te pakken en op de site te zetten , heb wel alvast de halster-hoofdstelletjes uitgegraven uiteraard !!

Morgen gaat er 1 op de post naar Morrie , een blauwe met oranje bakstukken voor het contrast op de foto

Ik heb de oranje (met blauwe bakstukken dan ) voor Rena gehouden om zelf mee te gaan rijden , en wat foto's gemaakt.

Zijn nog wel wat punten die verandert moeten worden voor volgende levering heb ik gezien.

Ook hele mooie halsters in mijn Vintage-kleurlijn heb ik al gevonden , hiermee ben ik erg blij , ze zijn schitterend geworden !!!

Afbeelding

Het oranje halsterhoofdstel al op maat gemaakt , zonder bakstukken (Rena heeft nooit een bit in) :

Afbeelding

En tijdens het foto's maken schuifelde Rena richting het brood van de stalbaas dat stond te drogen , op de foto vraagt ze of ze wat mag pakken

Ze heeft er overigens niks van gepakt , braaf paard
En toen heeft ze 2 appeltjes gekregen want ik had alle foto's die ik wilde vandaag

Afbeelding

En halster en afgesneden overtollige restjes van de riempjes :
Afbeelding