Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sees schreef:Maar goed nu weer on-topic, mensen moeten niet denken dat een Myler een wondermiddel is. Je kunt rijden of je kunt het niet (en dan kun je het leren) maar mensen moeten niet denken dat ze kunnen rijden als hun paard mooi naar beneden loopt met een slof maar ze het zonder niet voor elkaar krijgen.
Charos schreef:Een dubbelgebroken bit heeft ook geen notenkraak effect (hier rij ik zelf ook mee) maar de meeste mylers die ik voorbij zie komen vind ik er niet vriendelijk uitzien als je naar de werking van een bit kijkt.
Charos schreef:Een dubbelgebroken bit heeft ook geen notenkraak effect (hier rij ik zelf ook mee) .
patos schreef:Ik ben al voor de hype met een myler gaan rijden, vorig jaar lente had ik al er al één en een half jaar daarvoor had ik al een d-snaffle van billy alllen. Ik heb tot en met het Z1 met een gewone trens gereden, en ik kan je verzekeren: een myler snaffle maakt veel verschil! Patos heeft altijd al moeite gehad met dikkere bitten, kauwen en ontspannen in de kaak gebeurde alleen met heel veel moeite. Dit bit neemt ze moeiteloos aan, sterker nog, ze hapt het graag in. Ze knabbelt er rustig op, laat eindelijk meteen na opstijgen los in de kaak en is in de wendingen op de pinken te rijden door de preciese inwerking van het bit. Ik mag met S&T gaan rijden, maar doe dat nog steeds niet omdat ik m'n myler niet wil missen.