unamie schreef:Famke_a4pje schreef:@ Unamie; Heb jij zelf ooit een zadelmarktzadel van dichtbij gezien/ mee gereden? Ik vind het een beetje raar dat je uitspraken doet over dingen waar je geen ervaring mee hebt.
bijzonder dat je vanaf je pc kan zien waar ik ervaring mee heb![]()
ik heb deze zadels gezien terwijl ze helemaal uit elkaar lagen
er zitten 2 grote schroeven/bouten in om het zaakje bij elkaar te houden sommige prikken zelfs in de rug van het paard!!
de boom is scheef en zeer slecht van kwaliteit
de vulling is om te huilen
dat kan ook niet anders voor 200 euro of nog minder
zoiets leg ik natuurlijk nooit op mijn paard
friesie87 schreef:Ik vind het wel heel wat, wat jij hier zegt!!! Mensen die hun zadel bij zadelmarkt weg halen hebben geen verstand van paarden???Of zadels??? Nou mijn zadel ligt prima op mijn paard!! En mijn paard heeft geen rugklachten & ik weet heel goed waar ik het over heb!!!! Het kan best zijn dat ik mazzel heb gehad met het zadel maar ik vind het wel beetje dom dat jij zegt dat mensen die hun zadel daar weghalen geen verstand ervan hebben...Valt me zwaar tegen!!!!
professionele ruiters heb ik er nog nooit mee zien rijden
hoe zou dat toch komen?? geen idee![]()
schaduwaccount
nou sorry hoor, maar mijn westerninstructeur is proffesioneel en heeft ook gewoon een zadelmarkt zadel op zijn paard liggen om te trainen

enne ik vindt het knap dat jij zegt dat mensen die met zadelmartk zadels rijden geen verstand hebben van paarden en zadels, hetzelfde als waar jij je door aangesproken voelt, HOE KAN JE DAT ZIEN VANUIT JE LUIE STOEL