Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
verootjoo schreef:veel te weinig. Eigenlijk alleen in de zomer, want in de winter krijg ik koude handen
Urielle schreef:litteltje schreef:helpt olijfolie echt??
Van olijfolie gaan de stiksels sneller kapot. Wat je eens zou kunnen proberen is van die hele vette Neatsfoot olie. Niet te vaak daarmee doen hoor, dan wordt je leer te week.
litteltje schreef:Waar kan je dat kopen?
litteltje schreef:marsi schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet fanatiek mee ben...zodra ik merk dat het écht nodig is doe ik mijn zadel.
Mijn hoofdstel en beugelriemen leg ik wel eens in de olijfolie en hierdoor blijven ze heel soepel en vet, waardoor je deze niet zo vaak hoeft ik te vetten.
Wel zorg ik ervoor dat de ergste viezigheid er altijd af is (zand, zweet en dergelijke...)
helpt olijfolie echt??
Want mijn hoofdstel.. dat is een ramp.. heb er allemaal goed spul voor enzo.. en het wordt maar niet soepel!! En een kennis heeft hoofdstel van hetzelfde merk + prijsklasse, en die is wel soepel..
Verder.. zadel.. njaa.. als het nodig is.. 1 x in de 4 maanden ofzo?![]()
en mijn hoofdstel.. altijd voordat ik op wedstrijd ga. en eens in de 3 maanden helemaal uit elkaar halen en grondig invetten.
Flew schreef:Hoofdstel: Niet, die gaat gewoon in een emmertje met sop.
Zadel: Als ik vind dat het nodig is.
Leandra15 schreef:Flew schreef:Hoofdstel: Niet, die gaat gewoon in een emmertje met sop.
Zadel: Als ik vind dat het nodig is.
Hoofstel in een emmertje sop?????