Kwaliteit Harrys horse hoofdstellen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:25

Hoezo?
Ik rijd met een Kieffer en ik ben er echt tevreden over.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:54

Na even in je profiel gespiekt te hebben, zag ik dat je 15 bent, dan weet je niet dat 15 jaar geleden de kwaliteit van Kieffer op hetzelfde niveau zat als bv Stubben.

Nu is dat niet meer zo, ws is het voor jou nu prima kwaliteit maar de mensen die Kieffer van vroeger kennen, vinden het nu niet veel meer waard.

Kijk bv maar alleen maar eens naar de hoeveelheid verschilldende soorten hoofdstellen die ze produceren, is leuk voor de koopzieken, maar een topmerk behoeft niet zoveel modellen.

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:58

Het hoofdstel waarmee ik rijdt is zeker al 8 jaar oud hoor, en het is nog altijd prima, nog nooit iets moeten herstellen.
Ik weet wel nog vaag dat Kieffer vroeger een wow-merk was, maar dat is helemaal veranderd.
Nouja, ik ben blij met de kwaliteit van het Kieffer-hoofdstel van de 'vorige' generatie

_Merato_

Re: Kwaliteit Harrys horse hoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 20:15

Heb voor Yetse ook een Kieffer gehad, vond dat de passantjes het vrij snel begaven, dus ik driftig in de weer met naald en draad
Dat schiet dus ook niet op.
Ha,ha liever geen Kieffer, geweldige uitspraak!
Ik heb tot nu toe nog geen kapotte passantjes gehad aan het HH hoofdstel!
Voor de dagelijkse training vind ik een HH hoofdstel uitermate geschikt en waarom zou je er geen wedstrijden mee rijden? Zolang alles er maar verzorgd uitziet, vind ik! Ik zie soms op wedstrijden de draden er bij hangen, bij sommige hoofdstellen!
Nouja, ieder z'n meug! Beter een goed verzorgd 'goedkoop' HH hoofdstel, dan een megadure Kieffer of Passier waarvan de vellen er bij hangen!

Allejandro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 20:18

Ik heb een Kieffer hoofdstel en ben er tevreden over.
de hoofdstellen van HH worden bij mij snel klef (het leer)
en ik vet en olie 't wel degelijk goed in

Gr00viejjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 09:45

Volgens mij ging het over de kwaliteit van Harry's Horse

Niet over Kieffer

aerdenhout1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 09:50

Hier zijn een paar maanden geleden alle zadels en hoofdstellen gestolen en H.H heeft ons 25 spiksplinternieuwe hoofdstellen gegeven in div. soorten en maten.Het zijn mooie en goede kwaliteit hoofdstellen.Het is ook vaak de naam waar je meer voor betaald.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 08:38

Het hoofdstel wat TS laat zien, zw/w onderlegd heb ik ook. Ben er erg tevreden over, heb hem 2de hands maar hij is nog in prima staat. Hiervoor ook een nieuwe gehad van HH zw/zw onderlegd en ook die beviel prima, heb hem weggedaan toen ik mijn toenmalige paard verkocht.

Mocht ik nog een hoofdstel nodig hebben voor een aanstaand paard, dan haal deze weer voor de dagelijkse training.