Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(ik vind nr 8 en 9 mooi!!! )
 (ik vind nr 8 en 9 mooi!!! )
Pascha schreef:Wat kosten die stubbens ,Skitter?(ik vind nr 8 en 9 mooi!!! )
Ben gek van lichtbruin/London

Toch nog even sparen
 Toch nog even sparen                                                         
 ! Ondanks de prijs denk ik niet dat ik 'm zou kunnen laten hangen als ik die ergens tegenkom, de verleiding om 'm online te bestellen ofzo kan ik dan weer wel weerstaan gelukkig
 ! Ondanks de prijs denk ik niet dat ik 'm zou kunnen laten hangen als ik die ergens tegenkom, de verleiding om 'm online te bestellen ofzo kan ik dan weer wel weerstaan gelukkig  

-sites te plaatsen?
 -sites te plaatsen?

Sjuimpje schreef:Ik heb ook bijna op het punt gestaan om die Cob maat mee te nemen, had al bedacht dat als hij niet zou passen, ik wel op zoek zou gaan naar een paard die hem wèl om zou kunnen
 Heb er nog wel een paar voor je hoor
  Heb er nog wel een paar voor je hoor  
                                                         Sjuimpje schreef:Ik heb ook bijna op het punt gestaan om die Cob maat mee te nemen, had al bedacht dat als hij niet zou passen, ik wel op zoek zou gaan naar een paard die hem wèl om zou kunnen

Een cob maatje past ook prima om zo'n sjiek Trakhener bekkie.
 Een cob maatje past ook prima om zo'n sjiek Trakhener bekkie.                                                         

Ik was dit halster al weer een beetje vergeten, maar nu ben ik zelf al weer hevig aan het twijfelen. Mss iets leuks om van mijn prijzengeld te kopen
 Ik was dit halster al weer een beetje vergeten, maar nu ben ik zelf al weer hevig aan het twijfelen. Mss iets leuks om van mijn prijzengeld te kopen