Ik vind de BR mooier liggen, de HH elite sluit niet mooi aan bij de buik zegmaar. Dat stuk wat niet onder je zadel ligt staat helemaal van mijn paard af. Heb die dekjes nu ook niet meer. De BR event lag bij mij prima. Ook gaat de stof van de elite sneller pillen bij de singel enzo. Ook beetje matig.
Vind de HH echt helemaal niks Pasvorm is wel oké, maar hij neemt helemaal geen zweet op, de buitenkant blijft altijd droog, en als m'n paard heeft geschuimd/gezweet onder het schabrak zie je dat 2 dagen later nog erop staan en is het nog niet droog.
De BR ligt fijn, is soepeler en zachter en neemt beter zweet op
Br vind ik persoonlijk mooier, maar ik heb zelf een elite vanwege de prijs. Achteraf had ik liever een br gekocht omdat de elite inderdaad gaat pluizen. Al is de voering van de event mij erg goed bevallen!
Als ik me niet vergis ston dik ook een keer in de winkel te twijfelen tussen een BR Event en een HH Elite dekje. Ik wou ze eerst nog allebij nemen, eerder door de kleur, maar ik had het idee dat de BR platter was en dat vond ik niet zo fijn, ik vond de HH vulling fijner, dus heb ik toen maar gelijk 2 HH's gekocht.
BR event is ook mijn favoriet. Nadeel van de HH elite is dat aan de onderkant de haren zo blijven plakken! Ze komen met net zoveel haar UIT de wasmachine als dat ze er IN gaan! BR event borstel je zo schoon, en blijft mooi in de was. Ik heb echter bij de events wel de lussen aan de onderkant wat smaller gemaakt. Nu blijven ze perfect onder mijn zadel liggen! Ik heb er 4