wellicht ook stootkussens om de ijzers, voor het rollen op de balkjes. En LDR instellen dat de achterhand er achteraan dweilt, blijft die buiten schot..
Ook ontopic, mét verwijzing naar ander topic.
Moet toch goed zijn zo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sonja schreef:Als je 't niet passend kunt rijden, dan is het misschien handiger om OF je minpuntjes gewoon lachend te incasseren en verder gewoon heel veel lol erin te hebben, OF een andere discipline te rijden.
.
spatter schreef:tuurlijk, maar ik hoop wel dat ze de western discipline leuk blijft vinden en
silvester schreef:Toch heb ik ooit een zeer ervaren paard zijn been zien openhalen aan een trailhindernis.
Het paard wilde niet gelijk en de ruiter bleef het een aantal keren proberen en heeft zich daarbij dus helaas geblesseerd met fatale afloop.
spatter schreef:oeps![]()
![]()
![]()
beter het regelboek lezen dus
kruipt nu onder een steen
iski schreef:Linksom zou ik dat wel begrijpen....rechtsom echter niet. Ook een ervaren paard kan een keer z'n been openhalen aan een obstakel en dat moet je niet willen. En ik zie in de trail her en der wel obstakels die potentieel gevaar voor een paard vormen. Wat mij betreft collectief afschaffen die regel.
Sonja schreef:Ik heb ook nog een gezegde maar ik weet niet waar het vandaan komt:
"God weet alles, maar Iski weet alles beter"
}>
iski schreef:Kijk....Fayba (Chris) geeft dus een inhoudelijk antwoord op de vraag naar het waarom. En wat mij betreft zit de kracht van de regel en het antwoord in het onder 2 gestelde....hetgeen onder 1 staat is, met alle respect, toch een beetje een dooddoener..(iedereen doet het dus wij ook) en mist dus mi. inhoudelijke argumentatie.
)Citaat:@ Chris:Wat betreft de dooddoener: op het moment dat niemand er meer een probleem van zou maken dat de WRAN afwijkende regels hanteert, is het inderdaad een dooddoener. Maar zolang er nog regelmatig verwarring ontstaat vanwege (vaak vermeende) afwijkingen van de WRAN tov AQHA of zo, is het helemaal geen dooddoener (ha, ik heb onlangs nog een kratje bier verdiend dankzij een afwijking in de regels die er toch niet bleek te zijn, en dat op zich is al reden genoeg, toch?