Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
komma schreef:Als je op zoek bent naar een zadel in de "Rossner-prijsklasse" zou ik kiezen voor een Kentauer. Dit zadel zit iets zachter en dieper is in meerder boomwijdtes verkrijgbaar. Het Rossner zadel vind ik iets hard zitten.
janinetjjj schreef:Ik vind dit een heeeeeel handig topic
Want ik wil nog een dressuurzadel voor een redelijke prijs en geen tweedehands. Rossner lijkt me wel ok. Sydney Plus of Amerika Plus..
Hoe vinden jullie het advies van divoza over aanpassingen van het zadel?
Is die een beetje goed, en is de zadelmaker daar goed ? En de passervice,
hoe is die?
Liefs Janine
xx_Irisje schreef:`bij de amrica niet,
zit een lapje vastgenaait helaas, daar heb k namelijk ook voorkeur voor, dat is tot nu toe engie nadeel van het zadel voor mij
porscherider schreef:janinetjjj schreef:Ik vind dit een heeeeeel handig topic
Want ik wil nog een dressuurzadel voor een redelijke prijs en geen tweedehands. Rossner lijkt me wel ok. Sydney Plus of Amerika Plus..
Hoe vinden jullie het advies van divoza over aanpassingen van het zadel?
Is die een beetje goed, en is de zadelmaker daar goed ? En de passervice,
hoe is die?
Liefs Janine
Met de zadelmakerij van Divoza heb ik géén goede ervaring qua opvullen.
Ik heb in december 2003 mijn zadel door hun laten opvullen. Dat was nog de gratis opvulbeurt die bij mijn Rossner Amerika VSD zat.
Kort geleden was ik daar weer om mijn zadel op te laten vullen, kostte met € 50. Bovendien was er door ziekte en vakantie een wachtlijst.
Aangezien ik dichtbij mijn woonplaats ook een ruitersportzaak met zadelmakerij heb zitten, ben ik daar heen gegaan.
Daar was ik voor € 38 klaar. Toen ik mijn zadel ophaalde kreeg ik van de zadelmaker de vraag waar ik in hemelsnaam mijn zadel de vorige keer had laten opvullen. Ik ben verder niet in detail getreden over de naam want dat vond ik niet relevant maar ze liet me zien waarom ze dat vroeg.
Bleek dat mijn zadel bij Divoza heel 'handig' opgevuld was. Ze hadden gewoon met een mes een gat in de kussens gestoken (gelukkig uit 't zicht), daar wat vulling ingepropt en daar overheen weer een klein stukje leer geflapt. Nou geweldig, wat een gratis opvulbeurt.
bren schreef:xx_Irisje schreef:`bij de amrica niet,
zit een lapje vastgenaait helaas, daar heb k namelijk ook voorkeur voor, dat is tot nu toe engie nadeel van het zadel voor mij
ik heb pas een nieuwe rossner america plus gekocht,
en bij mij kan ik ze wel onder het zweetblad doen.
zit geen lapje meer.