Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

het is ook erg mooi. zodra mn paard verkocht is word mn zadel ook verkocht mits er een goed bedrag geboden word dus als iemand intresse heeft?
  het is ook erg mooi. zodra mn paard verkocht is word mn zadel ook verkocht mits er een goed bedrag geboden word dus als iemand intresse heeft?  

)
 ) 

Grandmommy schreef:hoeveel was ie nieuw?

Grandmommy schreef:en hoe lang heb je hem al?

Grandmommy schreef:hoeveel was ie nieuw?

euh ik denk zo rond de 800 hoor als het niet minder is aan nieuwwaarde dan he.
 euh ik denk zo rond de 800 hoor als het niet minder is aan nieuwwaarde dan he.
meiske16 schreef:nah duizend voor een daaleman??euh ik denk zo rond de 800 hoor als het niet minder is aan nieuwwaarde dan he.
ik kan nu niet precies zo schatten hoe oud je zadeltje is. ik schat een dikke 5 tot 8 jaar. dus de prijs ligt rond de 200 euro.
 maar mijn buurmeisje had hem gekocht dus
  maar mijn buurmeisje had hem gekocht dus   

ze zei inderdaad dat het wel eens wat minder geweest kon zijn, de nieuwprijs. maar in ieder geval kun je aan het zadel zelf niet zien dat het al wat ouder is,.
 ze zei inderdaad dat het wel eens wat minder geweest kon zijn, de nieuwprijs. maar in ieder geval kun je aan het zadel zelf niet zien dat het al wat ouder is,.                                                         

)
 )
 Als je hem voor €500 wegdoet heb ik zeker interesse
 Als je hem voor €500 wegdoet heb ik zeker interesse  

NRPSbokker schreef:ik ben benieuwd wat ik voor mijn Pagony haflingerzadel zou kunnen krijgen. de nieuwprijs was ongeveer 600 euro. Ik zou graag de evt. waarde willen weten incl. stijgbeugelriemen (40 euro) roestvrijstalen stijgbeugels (30 euro) nylon singel (20 euro)
Het zadel is 1,5 jaar oud en is bij de zweetbladen van dat suede-leer achtig iets. Het zadel heeft geen slijtage.
Sorry, ik heb geen duidelijkere foto's...

Anniek schreef:Een mooi pagony zadel; 16 inch; fijn zadel om mee te rijden; 5 jaar oud; goed onder houden; incl. beugels, beugelriemen en singel; haakje voor staartriem zit er ook aan.
Hier wat foto's: (zadel staat ook te koop)
Verder ook nog een goed onderhouden staartriem, wat kan ik hier voor geven. Geen foto maar haast niet gebruikt wel rond de 5 jaar oud.
 aangezien het al 5jaar oud is! al ziet het er ingevet en wel,nog best goed uit
 aangezien het al 5jaar oud is! al ziet het er ingevet en wel,nog best goed uit  

Skaterke_89 schreef:Mickeytje : Ik zou er zeker niet minder dan € 700 voor vragen,dat is echt een mooi zadelAls je hem voor €500 wegdoet heb ik zeker interesse

Dan heb ik me aardig vergist, hihi heb het zadel namelijk te koop staan voor 125!
 Dan heb ik me aardig vergist, hihi heb het zadel namelijk te koop staan voor 125!  

Kan ik weer sparen voor nieuwe spullen.
 Kan ik weer sparen voor nieuwe spullen.