Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Grandmommy schreef:hoeveel was ie nieuw?
Grandmommy schreef:en hoe lang heb je hem al?
Grandmommy schreef:hoeveel was ie nieuw?
meiske16 schreef:nah duizend voor een daaleman??euh ik denk zo rond de 800 hoor als het niet minder is aan nieuwwaarde dan he.
ik kan nu niet precies zo schatten hoe oud je zadeltje is. ik schat een dikke 5 tot 8 jaar. dus de prijs ligt rond de 200 euro.
NRPSbokker schreef:ik ben benieuwd wat ik voor mijn Pagony haflingerzadel zou kunnen krijgen. de nieuwprijs was ongeveer 600 euro. Ik zou graag de evt. waarde willen weten incl. stijgbeugelriemen (40 euro) roestvrijstalen stijgbeugels (30 euro) nylon singel (20 euro)
Het zadel is 1,5 jaar oud en is bij de zweetbladen van dat suede-leer achtig iets. Het zadel heeft geen slijtage.
Sorry, ik heb geen duidelijkere foto's...
Anniek schreef:Een mooi pagony zadel; 16 inch; fijn zadel om mee te rijden; 5 jaar oud; goed onder houden; incl. beugels, beugelriemen en singel; haakje voor staartriem zit er ook aan.
Hier wat foto's: (zadel staat ook te koop)
Verder ook nog een goed onderhouden staartriem, wat kan ik hier voor geven. Geen foto maar haast niet gebruikt wel rond de 5 jaar oud.
Skaterke_89 schreef:Mickeytje : Ik zou er zeker niet minder dan € 700 voor vragen,dat is echt een mooi zadelAls je hem voor €500 wegdoet heb ik zeker interesse