Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
oji schreef:Ik had echt geen idee van het bestaan hiervan, maar lijkt mij echt wel heel fijn.
Ik heb een half jaar door privé omstandigheden niet kunnen rijden en sporten, en merk dat ik echt een heel stuk balans mis momenteel, dus elke hulp hierin is heel welkom.
Maar goed ik kijken wat er dan zoal in de wereld van de brede mono beugelriemen te koop is, maar dan beland je al snel in het oerwoud ha ha.
Zijn die van Eric Tomas zowel op een spring als op een dressuurzadel te gebruiken? Ik zie trouwens dat Anatomica verschil maakt tussen spring en dressuur in de mono welfare fender, maar zijn dezelfde lengtes en ik zie op de foto's geen enkel verschil, maar er zit een heel behoorlijk prijsverschil tussen. Iemand die weet wat het verschil is?
En nogeen vraagje. Ik heb helemaal nog geen ervaring met mono beugelriemen. (Zag wel mensen met smalle mono beugelriemen maar dacht altijd, dubbel is sterker dus veiliger). Ik heb korte pootjes. Loop je niet het risico dat die gesp je zweetblad gaat beschadigen of dat ie eronder gaat "snoggen"?