Eerst even de foto's dan ga ik alle reacties lezen, blij dat het er veel zijn!

Ze is op moment voor haar doen zelfs wat vol, ze is lastig op gewicht te houden.. zelf vind ik het dus verder een iel paard en daarom dan ook enorme verbazing dat we een enorme boom nodig hadden. Ik vond toen al medium/mediumwide al vrij fors voor haar

Het overbouwde is er gewoon wel maar het is ook net hoe ze zich houd, ze kan extreem ongunstig staan vaak met spanning. Voor de oplettende kijker ja ze heeft bultjes in haar hals, ze heeft letterlijk de stress vlekken van zichzelf. Dit bedoel ik dus met moeilijk, ze heeft van minste dingen stress en drukte in haar koppie. Het gekke is dan weer wel kan der zo opladen en meenemen 0 problemen. Als we dan ergens zijn dan pas begint de ellende weer. Meerdere zadels passen en veel doen is denk ik daarom ook niet mogelijk. Ze kan extreem gedrag vertonen en als ze het gevoel heeft geen uitweg te zien laat ze zich achterover vallen.
Voor de grap norton van de tank welsh a die ik heb er op gedaan en vond zelf niet extreem beroerd liggen. Niet gesingeld of iets maar lag goed stabiel, voor mooie misschien iets te ruim. Ben geen zadelmaker dus misschien verkondig ik onzin.
Zitvlak wel gemeten en ik kom uit op max 44cm maar nogmaals dat ben ik en doe dagelijks een ander beroep.

Ik reageer zo even op alle berichten in een apart bericht

ik hoop ook dat een passend zadel voor jullie beiden de oplossing gaat zijn. Misschien over een hele andere boeg maar is een barebackpad met steun voor jou misschien ook een oplossing, als ze braaf is natuurlijk.