Welke kleur dekje zou echt prachtig zijn op deze vos

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mala26

Re: Welke kleur dekje zou echt prachtig zijn op deze vos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 21:17

Denk dat dit soort groene kleur er ook mooi op staat.
Afbeelding

En ik heb van kentucky (geloof ik) een hele leuke zwart wit beblokte. Zal er ook leuk op staan. Kan hier alleen niet zo snel een foto van vinden.

Haaskrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 21:18

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 21:22

c_alsemgeest schreef:
Alle rood/roze tinten vloeken best wel op een vos.

Er zijn ook vossen waar rood fantastisch op staat.

Maar die van TS valt daar niet onder. Ik zou gaan voor donkerbruin als je het neutraal wil houden. Voor meer kleur, maar geen idee of het te heftig is voor TS, zou je ook kunnen denken aan lichtgeel of paars/lavendel.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 21:26

Ik had een hele oranje vos, daar vond ik oranje rood niet altijd mooi op. Dat terracotta opzich nog wel, maar die stond bij mijn andere vosjes weer mooier.

Ik vind eigenlijk alle kleuren wel mooi op vos. Ik was nogal dekjes verslaafd en heb alle kleuren vos ook in mijn assortiment gehad, dus heb altijd wel een foto voor je haha

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 21:30

Turquoise lijkt me ook tof!

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-25 21:31

Kijk hier word ik heel blij van, wat een leuke foto´s!
Ik vind hem niet erg donker, maar vos heb je ook in 1001 tinten. Ik heb even geen betere foto waar zijn kleur goed op uit komt. Ik vind het vooral met het bruine zadel moeilijk. Ik vind het prachtig passen bij hem maar met zwart tuig is het natuurlijk allemaal net even makkelijker.
Lavendel, geel en felgroen zijn kleuren die ik niet zo snel zal doen. Ik had wel een een paars bordeaux achtige voor hem. Van het dekje zijn materiaal niet erg tevreden maar de combi gaf wel een fijne herfstige look!
Afbeelding

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 23:39

Ik vond met mijn bruine zadel de combinaties met donkerbruin juist heel sjiek, met bijv lichte boord of juist andersom, beige met donkere boord.
Smaragdgroen vind ik ook heel sjiek en donkerblauw kan altijd maar vind ik altijd wat saai

Oza04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 23:55

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Misschien iets bevoorrecht, maar ik vind mijn vos alles heel goed staan hihi. Maar kleuren die er voor mij uitspringen zijn wel beige en groen. Heb ook nog de huntergreen in Loire van lemieux en die staat echt het aller aller mooist! Dus zeker voor diepe tinten gaan

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:50

Vos vindt ik ook lastig , sinds enkele maanden in bezit van een zweetvos / doorstoken vos .
Tot heden heb ik gewoon zwart en apart groen van kentucky erop , donkerblauwe van cartago en een loire LeMieuex met beige randje .

Zag een heel gaaf oker geel achtig kleur van eskadron die me ook erg mooi lijkt op haar . Maar heb het nog niet gedurft .

Voor deze had ik een schimmel waar alles op kon eigenlijk .

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:33

Ik had de equestrian stockholm sapphire gekocht voor mijn vos, full dressuur maar helaas kan ik met mijn eigen lijf niet meer op een dressuurzadel zitten. Bij interesse is hij te koop, heb hem 1x bij der moeder op gehad en dus niet bij mijn lieve vos. En voor iedereen die zegt het past toch ook onder spring een dressuur dekje? Ja het kan maar vind het zelf echt geen porem :o
Helaas is hij in spring echt overal uitverkocht..

Sentir

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:35

Maik79

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:51

Groen, bruin, blauw, donderpaars heb ik op vos.

In het Lemieux topic staat op de eerste pagina een mooi overzicht van alle kleuren dekjes op verschillende kleuren paarden. Daar kun je ook even rondkijken: [HAR] Ervaringen met Lemieux #3!

LaDonna75

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:51

Mijn dochter heeft ook een vos, felroze kan prima. Ze rijdt zelf meestal met fuchsia dekje en beschermers.
Gewoon proberen en in je achterhoofd houden dat smaken verschillen ;)

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:52

Uiteindelijk kan alles natuurlijk , het is ook waar je zelf van houdt. Ik ben meer van t klassieke qua uitstraling .
Waar n ander graag veel bling en opvallend ziet

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:54

Zinzi_jewel schreef:
Uiteindelijk kan alles natuurlijk , het is ook waar je zelf van houdt. Ik ben meer van t klassieke qua uitstraling .
Waar n ander graag veel bling en opvallend ziet

Precies joh. Doe gewoon wat je zelf leuk vindt! Bij wit en andere hele lichte kleuren moet je er wel aan denken dat je ieder vlekje erop ziet en dus vaker moet wassen misschien.

Miss_Mii21

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:40

Waidida schreef:
Kijk hier word ik heel blij van, wat een leuke foto´s!
Ik vind hem niet erg donker, maar vos heb je ook in 1001 tinten. Ik heb even geen betere foto waar zijn kleur goed op uit komt. Ik vind het vooral met het bruine zadel moeilijk. Ik vind het prachtig passen bij hem maar met zwart tuig is het natuurlijk allemaal net even makkelijker.
Lavendel, geel en felgroen zijn kleuren die ik niet zo snel zal doen. Ik had wel een een paars bordeaux achtige voor hem. Van het dekje zijn materiaal niet erg tevreden maar de combi gaf wel een fijne herfstige look!
[ Afbeelding ]
Die is ook mooi inderdaad, leuk kleurtje!
Of misschien juist ook de wat fellere kleuren dekjes (en dan in één kleur) misschien wordt het te druk als ze dan ook nog een afwijkende rand hebben. :)

Jake_s

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 01:21

Kleur dekje weet ik niet,
Maar mag ik vragen wat voor zadel dat is?

Ziet er iets anders uit dan ik ken.
Beetje zachter ofzo?

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 12:29

Jake_s schreef:
Kleur dekje weet ik niet,
Maar mag ik vragen wat voor zadel dat is?

Ziet er iets anders uit dan ik ken.
Beetje zachter ofzo?

Is de Union van Edix. Is een paddle, kruising tussen een barebackpad en een zadel. Eigenlijk gewoon een bbp die wel genoeg drukverdeling biedt voor het rijden met beugels. Signum heeft er ook zo eentje.