En ik heb van kentucky (geloof ik) een hele leuke zwart wit beblokte. Zal er ook leuk op staan. Kan hier alleen niet zo snel een foto van vinden.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jester_ schreef:Groen en bruin vind ik altijd mooi, beige en bordeux zijn ook prachtig
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
c_alsemgeest schreef:Alle rood/roze tinten vloeken best wel op een vos.
Zinzi_jewel schreef:Uiteindelijk kan alles natuurlijk , het is ook waar je zelf van houdt. Ik ben meer van t klassieke qua uitstraling .
Waar n ander graag veel bling en opvallend ziet
Waidida schreef:Die is ook mooi inderdaad, leuk kleurtje!Kijk hier word ik heel blij van, wat een leuke foto´s!
Ik vind hem niet erg donker, maar vos heb je ook in 1001 tinten. Ik heb even geen betere foto waar zijn kleur goed op uit komt. Ik vind het vooral met het bruine zadel moeilijk. Ik vind het prachtig passen bij hem maar met zwart tuig is het natuurlijk allemaal net even makkelijker.
Lavendel, geel en felgroen zijn kleuren die ik niet zo snel zal doen. Ik had wel een een paars bordeaux achtige voor hem. Van het dekje zijn materiaal niet erg tevreden maar de combi gaf wel een fijne herfstige look!
[ Afbeelding ]
Jake_s schreef:Kleur dekje weet ik niet,
Maar mag ik vragen wat voor zadel dat is?
Ziet er iets anders uit dan ik ken.
Beetje zachter ofzo?