Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dees schreef:Als je het zadel niet perse zelf wilt houden.... Waarom stuur je die troela dan geen factuur voor het zadel? Te betalen binnen 14 dagen na factuurdatum.
Met daaronder de bepaling dat het retourneren van het zadel in goede staat de verkoop annuleert.
Pittig prijsje erop en je hebt je zadel waarschijnlijk zo terug.
Zo niet, dan een deurwaarder inschakelen. Want zonder retour zadel heeft die troela ingestemd met de koop en heb jij een vordering op haar.
Vlinder84 schreef:Even de 2e zin: verschaf jezelf geen toegang, dat is inbraak en redelijk strafbaar.
Ik betaal er toch voor?
Tazzey schreef:Vlinder84 schreef:Even de 2e zin: verschaf jezelf geen toegang, dat is inbraak en redelijk strafbaar.
Ik betaal er toch voor?
Ja, om binnen de gestelde openingstijden langs te komen, niet wanneer het jou uitkomt. Buiten de voor jou gestelde openingstijden heb je er niets te zoeken.
De politie gaat jou dat advies ook niet geven, dat verhaal geloof ik niet.
Tazzey schreef:Exact Cobiie, en daar heeft TS zich gewoon aan te houden. Het is geen openbare ruimte maar een privé terrein en of ze daar nu wel of niet voor betaald, ze heeft zich aan de gestelde regels te houden.
Vlinder84 schreef:Dan moet zij maar met hem gaan praten. Hier heb ik geen zin meer in.
Gombal schreef:Misschien is ts wel gewoon 41 maar jong van gedachte gang.
Misschien is er wel een reden voor de niet goede communicatie. Wil hierin beslist geen aannames doen of zeggen dat het bij ts zo is , maar soms is communicatie medisch en onbedoeld een beperking voor iemand .
Little_Gift schreef:Gombal schreef:Misschien is ts wel gewoon 41 maar jong van gedachte gang.
Misschien is er wel een reden voor de niet goede communicatie. Wil hierin beslist geen aannames doen of zeggen dat het bij ts zo is , maar soms is communicatie medisch en onbedoeld een beperking voor iemand .
En dat is dan maar een vrijgeleide?