Dit zijn de norton maat m.
Voor springen of buitenrit zou een S prima zijn, dressuur zou het voor je er net om spannen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roodvos schreef:Ik heb de 70 cm op het vierde gat van boven.
Ik zit relatief kort, het 5e gat zou ook kunnen.
[ Afbeelding ]
Lithya schreef:[ Afbeelding ]
Voor springen of buitenrit zou een S prima zijn, dressuur zou het voor je er net om spannen.
Texas02 schreef:Roodvos schreef:Ik heb de 70 cm op het vierde gat van boven.
Ik zit relatief kort, het 5e gat zou ook kunnen.
[ Afbeelding ]
Jij hebt hetzelfde dekje als ik![]()
Jij doet hem dus gewoon 2x dubbel als het ware? De beugelriem om de beugel heen vouwen? Dat is ook wel een idee inderdaad.
En is er nog veel verschil in kwaliteit? Maakt het veel uit welk merk?
Texas02 schreef:Geen gesp onder je bovenbeen kan met normale beugelriemen ook, dan hang je ze er verkeerd om aan en zit de gesp onder. Even een beugelriemhoes erom en klaarHeb ik ook, werkt top! Mijn huidige zadel is wel het eerste zadel waar het bij nodig is trouwens, bij de vorige zadels heb ik de gesp nooit gevoeld onder mijn bovenbeen.
c_alsemgeest schreef:Zo heb ik ze inderdaad ook.
Maar ik denk dat je met mono wellicht de riem zelf nog minder voelt?
Bij ons op stal hebben veel mensen nu die brede mono beugelriemen (erreplus dacht ik).
Schijnt voor een stillere beenligging te zijn. Maar vind ze er niet mooi uit zien