Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suffie schreef:Ik zie op 1 van je foto's een longeerhulp. Dat is bij mijn paard de nummer 1 geweest met wondjes in de oksel en tussen de voorbenen. Ik weet niet of je deze nog gebruikt?
Hannanas schreef:Je wondjes zitten ter hoogte van de gesp lussen waar de stoten doorheen gaan.
Ik zou zoeken naar een langere singel zónder lang stuk boven de gesp. Oftewel, dat de singel ook stopt bij de gespen. Daarbij gaan voor een 15-20 cm langere singel (vanaf gesp gerekend). Dan kom je ook niet in de knoei met je dekje.
Zou de passie blu wave kunnen zijn als dat een bingo gaat zijn. Fijn dat je dat kunt proberen.
c_alsemgeest schreef:Ik borstel mijn bont singel na het wassen met een föhnborstel op een minder hete stand, dan is hij weer net zo fluffy als toen ik hem kocht. Het is wel veel werk
bbpin schreef:Nog een vraagje voor jullie, hoe vaak wassen jullie het bontje? Ik doe dit elke 2 weken. En dan na elke rit even spoelen met water.
Moet dit vaker? Heb sowieso het idee dat m’n bontje minder zacht is ook door alle paardenharen die ertussen zitten, is hier wat aan te doen?