Onmogelijke singel nodig? Enkelvoudig met dubbele doorn

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sarah_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-25 11:36

Art_Ificious schreef:

*\o/* _/-\o_ Fantastisch, het bestaat dus! Nu is het inderdaad een te duur grapje natuurlijk en er is nog een kans dat de gesp te smal is. Maar toch, dit had ik niet gevonden met googlen. +:)+

@ Dabo, ik had nog even op je gegoogled nog voor ik dit topic aanmaakte, maar toen bedacht ik me dat ik het niet zag zitten om heen en weer te crossen hiervoor. Ik ben hoogzwanger en heb nog een kleine meid rondlopen dus naar een tuigmaker gaan oid heb ik om die reden af laten vallen als optie. Normaal prima, nu teveel gedoe.

@ Ketly, had ik ook gevonden maar is denk ik te smal.

Bedankt voor jullie idee wat betreft de 5 op de dobbelsteen! Daar was ik niet zelf op gekomen :o En dat is wel een hele logische.

Ik heb uiteindelijk via marktplaats een western singel gekocht met een gesp die zeker weten breed genoeg is. Het duurde alleen heel lang voor de verkoper die op de post deed... Ik heb de singel aan de lange kant gekozen en dit pakte perfect uit bleek vandaag. Ik kon enkele gaatjes bij prikken bovenin de voltige singel. Uiteindelijk toch een vrij simpele oplossing en een werkend product!

Afbeelding

Afbeelding

Geen foto van, maar onze dochter heeft heerlijk een staprondje gemaakt terwijl ze zich goed kon vasthouden. Missie geslaagd! :D

ChristaMoor

Re: Onmogelijke singel nodig? Enkelvoudig met dubbele doorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-25 17:07

Mooie oplossing:)

Dabo

Re: Onmogelijke singel nodig? Enkelvoudig met dubbele doorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 21:23

Dat is zeker een mooie oplossing!