veiligheidsbeugels ipv bow balance

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-25 21:58

Dank je Deeks93, dat klinkt wel veelbelovend! De aluminium is toch ook een veiligheidsbeugel of zie ik dat verkeerd?

Farjen

Re: veiligheidsbeugels ipv bow balance

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 21:59

Volgens mij is enkel de flex on safe on een veiligheidsbeugel?

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 22:20

De aluminium stond wel tussen de veiligheidsbeugels maar heeft geen openklap systeem als je snapt wat ik bedoel. Als je echt de veiligheid wilt zou ik voor de ‘normale’ gaan. Er zit inderdaad een kleine draaiing in het systeem om je beugel makkelijk aan te krijgen.

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 23:12

Ik heb de flex on safe on beugels. Voor mij werken ze heel goed. Heb problemen met mijn rug en onderbenen en deze beugels hebben mijn houding verbeterd en mijn pijnklachten zijn veel minder. Eerst moest ik onwijs wennen en vond ik het maar niets, nu kan ik niet meer zonder.

De arm is flexible en schiet niet zomaar los, maar bij bijna elke val is de arm los.

Het is wel erg persoonlijk denk ik. Heb ook mensen gehoord die ze vreselijk vonden.

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 23:33

Flex on safe on! Ik heb zere gewrichten door chemotherapie en sinds een poosje de flex on safe on echt zalig.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-25 08:59

Deeks93 schreef:
De aluminium stond wel tussen de veiligheidsbeugels maar heeft geen openklap systeem als je snapt wat ik bedoel. Als je echt de veiligheid wilt zou ik voor de ‘normale’ gaan. Er zit inderdaad een kleine draaiing in het systeem om je beugel makkelijk aan te krijgen.

ah ik had niet door dat er een verschil in zat, thanks, goed om op te letten dus

Melvern ik ken ook heel veel mensen die de bow balance echt een hel vinden om mee te rijden, het is idd erg persoonlijk