Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje_M schreef:Oh, geen verstelbare beugelophang gaat het niet worden vrees ik…
Ir111 welke maat heb je?
Maartje_M schreef:Ja Bates ben ik nu wel naar aan het kijken, zou volgens mijn passer ook wel een match voor paard en mij kunnen zijn.
mayadeby ik pb je even
Ilayla schreef:Maartje_M schreef:Ja Bates ben ik nu wel naar aan het kijken, zou volgens mijn passer ook wel een match voor paard en mij kunnen zijn.
mayadeby ik pb je even
Voor een goede drukverdeling kun je beter voor een goed passende Albion gaan, dan voor een Wintec of Bates (de binnenkant is hetzelfde). Zowel de boom als de vulling (als er goede wol in zit) zijn beter bij een gemiddelde Albion. Al weet ik natuurlijk niet zien of de pasvorm van de SLK of ander type Albion wel bij de rug van jouw paard past.
Kent & Masters is overigens ook een betere optie dan een Wintec/bates
Maartje_M schreef:Die GFS heb ik even doorgestuurd, die zit er op zich wel interessant uit
Ilayla ik ook niet, daarom gaat alles naar mijn passer om te checken of het iets zou zijnZij kent mijn paard en mij en kan daar vast meer over zeggen dan ik
Maartje_M schreef:Ir111 17,5 is te groot.
Lauke omdat blijkt dat mijn heupen dat over het algemeen niet accepteren. Zou het uiteraard kunnen proberen maar tot nu toe zetten we ze in alle zadels waar het kan wel naar achter eigenlijk
Stubben, daar heb ik heel vroeger ook in gereden. Toen ze nog plat waren zeg maar haha. Ik weet niet of er nog van die platte zijn, de nieuwere zijn allemaal dieper