Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kincses schreef:Ik heb de veiligheidsbeugels van flex-on. Wel prijzig, maar vergeleken met de andere in de winkel leken deze mij het prettigst. Ik vind die echt super fijn en hebben ook goede grip onder je voet. IdeaalIk heb deze:
[ Afbeelding ]
SansaS schreef:Met engels rijden doe je dat niet en die beugels zijn geen western beugels maar engelse beugels.
SansaS schreef:Hoe kan dat metaal in de harde zool van een rijlaars boren dan? Bij mij is het metaal ook niet scherp en mijn rijlaarzen hebben harde zolen.
Farjen schreef:Kincses schreef:Ik heb de veiligheidsbeugels van flex-on. Wel prijzig, maar vergeleken met de andere in de winkel leken deze mij het prettigst. Ik vind die echt super fijn en hebben ook goede grip onder je voet. IdeaalIk heb deze:
[ Afbeelding ]
Wat doen deze beugels dan zodat ze veiligheidsbeugels zijn? Ik kan het niet zien zo
xLiez schreef:
pol013 schreef:xLiez schreef:
hier ben ik ook wel benieuwd nara.
Wat me wel opvalt (en ergert) is dat ze vooral afbeeldingen en filmpjes hebben van hoe mooi de beugels zijn. En in welke kleurtjes ze te krijgen zijn. Maar niet van hoe ze veilig moeten zijn. Maar daar is dit merk niet eens de enig in....
veiligheidsbeugels lijken meer een status symbool dan functioneel soms.....