MyChoice schreef:[ Afbeelding ]
Wat vind je bijzonder? Veel mensen die mijn zadel zien vinden hem bijzonderDit is een Lauriche.
Tof zeg! Heb je ook een foto waar je er op zit? Echt een pareltje.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wat vind je bijzonder? Veel mensen die mijn zadel zien vinden hem bijzonderDit is een Lauriche.
xRoossie95 schreef:Hier ook een Gaston Mercier Compiegne
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Nog steeds heel blij met m'n zilveren hartje
Gebruik het trouwens gewoon recreatief; beetje dressuur, mini huppeltjes en af en toe naar het bos
Sas_Mon schreef:Ik heb mijn eigen zadel ontworpen en gebouwd.
Qua zit gewoon een dressuurzadel zonder gedwongen zit en zonder wrongen. Maar dan leuker.
Ik heb er ook maar meteen een hoofdstel bij gemaakt.
Helemaal blij mee!
(Voor de oplettende kijker. De kussens moesten inderdaad nog beter uitgevuld worden.)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Waidida schreef:Sas_Mon schreef:Ik heb mijn eigen zadel ontworpen en gebouwd.
Qua zit gewoon een dressuurzadel zonder gedwongen zit en zonder wrongen. Maar dan leuker.
Ik heb er ook maar meteen een hoofdstel bij gemaakt.
Helemaal blij mee!
(Voor de oplettende kijker. De kussens moesten inderdaad nog beter uitgevuld worden.)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Oh wauw, uniek inderdaad! Blijft dat puntje mooi bij het flapje boven beugelriemhaak (ik weet even niet de naam ervoor)
Steppe schreef:MyChoice schreef:[ Afbeelding ]
Hee ik heb precies hetzelfde zadel ook een Lauriche sinds 2017, op de foto was hij net nieuw.
[ Afbeelding ]
soeboenoe schreef:Mijn zelf ontworpen Iberosattel. Donker/roodbruin leer met crèmekleurige piping en messing voor de ringen. Tegenwoordig ook messing beugels. Nog steeds helemaal weg van dit zadel.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]