Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Telpeva schreef:Ik rij zelf niet meer dus ik kan er niet over meepraten, maar ik zie af en toe op bokt voorbij komen dat mensen op zoek zijn naar goede rijbroeken zonder siliconen.
Cabelona schreef:Telpeva schreef:Ik rij zelf niet meer dus ik kan er niet over meepraten, maar ik zie af en toe op bokt voorbij komen dat mensen op zoek zijn naar goede rijbroeken zonder siliconen.
Dit inderdaad. Kan ze wel vinden, maar vaak zijn het de gedateerde katoenen broeken. Ik wil daar ook gewoon zo'n fijne moderne legging in met zakje voor de telefoon op het bovenbeen.
DuoPenotti schreef:Ik zou dan juist weer de suede chap terug willen met 4 klittenband stroken ipv een rits. Zonder franje.
leeneliefje schreef:ik zou wel een longeertouw willen met een soort veiligheids iets wat losschiet als je paard er ineens mega hard aan trekt. Scheelt voor mij een ontwrichte en nu chronisch scheve pink![]()
Kijken jullie mee? R&D afdeling van epplejeck?
Bowo schreef:Ik ga mee in de rijbroeken zonder siliconen, leer of suede.
En betere hoofdstellen. Na jaren nog steeds op zoek naar een echt goed passend hoofdstel voor mijn paard met een raar hoofd (en ja, ik heb ook hoofstelfitters en dergelijke gehad). Zijn hoofd voldoet gewoon niet aan de standaard maten.
En sowieso veel dingen voor een paard die een maatje groter is.leeneliefje schreef:ik zou wel een longeertouw willen met een soort veiligheids iets wat losschiet als je paard er ineens mega hard aan trekt. Scheelt voor mij een ontwrichte en nu chronisch scheve pink![]()
Tussenstukjes daarvoor bestaan
https://www.paardeerlijk.nl/products/eq ... ty-release
leeneliefje schreef:ik zou wel een longeertouw willen met een soort veiligheids iets wat losschiet als je paard er ineens mega hard aan trekt. Scheelt voor mij een ontwrichte en nu chronisch scheve pink![]()