xLoki schreef:Grappig dat jullie allemaal wat anders noemen
Erreplus en Anatomica: vind ik niet fijn ogen, veel te gedwongen naar mijn smaak.
Graziozo: ik gruwel een beetje van de hoge lepel
Vivary: ziet er interessant uit, gaat op mijn lijstje!
Equipe olympia: interessant, alleen ik vraag me af of het bij mijn lange benen past
Prestige: heb ik vroeger bij mijn andere paard gehad, ging ik erg van naar voren zitten...
Kent en Masters: heb ik wel eens opgezeten bij de Country Mill, weet niet meer waarom, maar was geen match
Fairfax: ziet er ook niet gek uit, gaat op mijn lijstje!
PDS: nooit van gehoord, maar ga ik naar kijken, want ziet er mooi uit!
Wat zijn jullie ervaringen met Antarės en GFS zadels? Die vind ik er ook niet gek uit zien.
Ik ben niet verbaast.
Dit is eigenlijk een vraag die helemaal niet kan. Simpelweg omdat er zoveel verschillen zijn in mensen, paarden en zadels.
Ik wil bijvoorbeeld nooit meer een KN. Ooit een week te leen gehad en een maand rugklachten aan over gehouden. Later een Hulsebos gekocht, daar moet je me met een knuppel uit slaan, wereldding!
Maar dat is helemaal niet gezegd dat jij daar ook zo over denkt. Er zijn mensen die Hulsebos waardeloos vinden en ook mensen die zweren bij KN.
De Kent en Masters die jij geen match vind, ligt hier tot genoegen op Stippeltje, hoewel de Wintec ook niet verkeerd ligt.
Het zadel is de adapter tussen de paardenrug en mensenbillen. Aangezien elk stel billen en elke paardenrug anders is, heb je oneindig veel opties waaruit je de voor jou passende versie moet kiezen.
Het blijkt, dat is niet simpel.