Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fransje23 schreef:Signum? Wordt veel gebruikt op barokke rassen, dus bredere paarden.
https://www.puranobleza.com/dressuur-zadel-classic-signum-omega
Misschien Daniëlle van Pura Noblezs langs laten komen.
Ieder zadel is maatwerk en er is keuze qua wrong etc.
Caresse07 schreef:Ik zou voor Schutte gaan![]()
Ninon kan het zadel zowel passend maken voor jouw paard als voor jouzelf.
Ik heb echt een paard met een lastige rug, kort en verzonken, daarbij heeft ze een hoge schoft en is ze
ook nog eens rongeribt maar het is haar toch gelukt om een passend zadel voor ons te maken.
Fortitude schreef:fransje23 schreef:Signum? Wordt veel gebruikt op barokke rassen, dus bredere paarden.
https://www.puranobleza.com/dressuur-zadel-classic-signum-omega
Misschien Daniëlle van Pura Noblezs langs laten komen.
Ieder zadel is maatwerk en er is keuze qua wrong etc.
[ [url=m/OO5NEK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kwam hier net om exact ditzelfde te zeggen.
ingvdh schreef:Caresse07 schreef:Ik zou voor Schutte gaan![]()
Ninon kan het zadel zowel passend maken voor jouw paard als voor jouzelf.
Ik heb echt een paard met een lastige rug, kort en verzonken, daarbij heeft ze een hoge schoft en is ze
ook nog eens rongeribt maar het is haar toch gelukt om een passend zadel voor ons te maken.
Dan moet je wel Ninon zelf hebben, mijn fitter heeft er een rotzooi van gemaakt en oplossing zoeken was er niet bij.
Ik had hetzelfde probleem als ts met wrongen, maar ben uitgekomen bij Graziozo, zit als een huis.
lizy29 schreef:Kijk ook eens naar Harry Dabbs (jaguar). Wij kregen het zadel bij een rond geribte kwpn merrie en inmiddels heeft het ook op een merens en een haflinger kruising gelegen. Echt een ideaal zadel.
KiKiDo schreef:Hier ook WOW op een ronde pony met weinig ruimte. Voor jezelf zittingen en zweetbladen los van elkaar te proberen, samen te stellen.
Ik zou eerst contact met Nielojram opnemen. Zij heeft zoveel kennis van WoW (en zadels passen), dat als haar bruine zadel niet past, zij wel kan aangeven wat de opties binnen dat merk zijn.