Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mrijn schreef:Nibbit schreef:Bates classic of wintec 500?
Wintec vind ik alles behalve een smalle twist hebben. Ik heb altijd het gevoel dat dat zadel is gemaakt voor een lego poppetjeIk denk dat Bates niet anders is.

Macs schreef:Deuber en Partner. Ik heb de el campo, en kan eindelijk pijnvrij rijden. Voldoet denk ik aan jouw eisen, en is gemaakt voor rondgeribte paarden.

Ik denk dat Bates niet anders is.[/quote]
  Ik denk dat Bates niet anders is.[/quote]
kamsel schreef:Welke seat en tree heb je in je wow?
 Ik heb gisteren de Erreplus Vittoria van mijn instructrice gepakt en heb me daar toch fijn mee gereden! Ondanks dat zij (180+ en ultraslank) het tegenovergestelde lijf heeft van het mijne, zat ik er prima in. Ik moest mijn beugels wat langer doen om geen last te hebben van de wrongen, maar dat ging prima. Het kostte geen moeite om rechtop te zitten en mijn rug voelde na het rijden losser dan daarvoor. Dat is voor mij echt ongekend omdat ik meestal meteen rugpijn heb.  Ook mijn paard was veel constanter en liep met meer afdruk en makkelijker over de rug. Wat een verschil!
 Ik heb gisteren de Erreplus Vittoria van mijn instructrice gepakt en heb me daar toch fijn mee gereden! Ondanks dat zij (180+ en ultraslank) het tegenovergestelde lijf heeft van het mijne, zat ik er prima in. Ik moest mijn beugels wat langer doen om geen last te hebben van de wrongen, maar dat ging prima. Het kostte geen moeite om rechtop te zitten en mijn rug voelde na het rijden losser dan daarvoor. Dat is voor mij echt ongekend omdat ik meestal meteen rugpijn heb.  Ook mijn paard was veel constanter en liep met meer afdruk en makkelijker over de rug. Wat een verschil!