Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lukasje schreef:Wel fijn dat je een verschil hebt gemerkt !
Op de foto waar je paard heerlijk staat te soezen lijkt de neusriem me wel te hoog zitten. Die ligt zo te zien tegen het jukbeen aan?
MariekeS_ schreef:Ja dat zal inderdaad schelen, maar ik kreeg dat gespje dus niet in het midden omdat dat qua maat dan niet uitkwam.
Ik heb echt vanalles geprobeerd qua rechttrekken, anders opbergen etc.
magootie schreef:Ik had eerst een Utzon besteld voor mijn paard maar toen ik die binnen kreeg voelde die zo stug! Het bruine leer was ook echt lelijk geverfd, je zag echt die verfstrepen. Vond de pasvorm ook echt tegenvallen. Het kopstuk leek op de foto ook heel fijn maar vond het veel te breed en niet fijn. Dus die terug gestuurd en de Finesse besteld. Nog elke dag mega blij mee! Past super, schuift niet, mooi zacht leer. Ik heb nog niet echt dat het uitrekt bij mij. Vind het erg fijn dat er zo weinig druk op het hoofd zit.
Bielsje schreef:MariekeS_ schreef:Ja dat zal inderdaad schelen, maar ik kreeg dat gespje dus niet in het midden omdat dat qua maat dan niet uitkwam.
Ik heb echt vanalles geprobeerd qua rechttrekken, anders opbergen etc.
Dit snap ik niet? Als ik het gespje bovenop niet in het midden heb dan zit mijn bit scheef. De maat wordt er niet anders van?
Ik had altijd een Xfull/full hoofdstel samengesteld, met Finesse kom ik gewoon op full uit dus valt ruim imo!