Nika horse products hoofdstellen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 17:16

Hier ook een stang en trens van Nika. Voor de paar keer dat ik er in de training mee rij wilde ik geen hoofdstel van een paar honderd euro. Deze is echt heel fijn! Niet te vergelijken met mijn PS of Sweden hoofdstel, maar voor deze prijs echt niet gek!

Afbeelding

Afbeelding

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-23 17:46

Ik heb inmiddels de Gribaldi wit onderlegd besteld en deze is ook geweldig <3

https://www.nikahorseproducts.nl/hoofds ... white.html

Ik zal binnenkort foto's maken :D

De Eldorado bevalt ook echt uitstekend. Het hoofdstel is heel soepel en staat ook echt prachtig bij de meedere friese paarden die ik rijd.
Afbeelding

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 17:50

Superfijne hoofdstellen! Heb nog een mooie zgan bruine te koop maat full[img]
Afbeelding
[/img]

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 18:23

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben heel blij met het hoofdstel. Er was een bitfitter langs geweest en die zei; wat een mooi en goed zittend, soepel hoofdstel! Ik was sceptisch voor de prijs maar heel erg blij mee :)

Mijn trens hoofdstel is van Tess en al vind ik het leer van die wel wat zachter, qua pasvorm doet de Nika niet onder voor die van Tess, die twee keer zo duur is.

TurboDi

Re: Nika horse products hoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 19:47

Hier de Frank bestelt! Nu wachten tot ie binnenkomt <3

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 21:21

Ik heb ook een hoofdstel van nika horse products, een anatomische.
Ik heb die een jaar of 5 denk ik inmiddels, ziet er nog steeds erg mooi uit
Afbeelding
Afbeelding

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 12:42

Mocht iemand nog opzoek zijn naar een S&T van Nika, die van mij mag weg eventueel inclusief bitjes :) Blijf alleen nog maar op trens rijden namelijk en is zonde als die in de kast blijft liggen

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 23:39

vaaleriee schreef:
[ [url=m/fcdLnu.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZpAv6o.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben heel blij met het hoofdstel. Er was een bitfitter langs geweest en die zei; wat een mooi en goed zittend, soepel hoofdstel! Ik was sceptisch voor de prijs maar heel erg blij mee :)

Mijn trens hoofdstel is van Tess en al vind ik het leer van die wel wat zachter, qua pasvorm doet de Nika niet onder voor die van Tess, die twee keer zo duur is.

Is dit de Sandreo? Echt prachtig!

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-23 07:44

mcjv schreef:
vaaleriee schreef:
[ [url=m/fcdLnu.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZpAv6o.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is dit de Sandreo? Echt prachtig!

Ja klopt!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 20:48

Na een goede ervaring, nu helaas een mindere ervaring.

Hoofdstel gekocht, werd helaas geleverd met fabrieksfouten. Gerimpeld leer op het kopstuk, een frontriem waar de stenen op de verkeerde kant van het leer geplakt waren en een scheve neusriem.

Nette mail gestuurd met dat ik zo teleurgesteld was incl. Foto's. Krijg enkel reactie terug of ik een verzendlabel wil ontvangen. Dan kan ik hem retour sturen. Geen excuses of wat vervelend etc. Ook niet een aanbod om het op een andere manier op te lossen. Heel jammer.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 22:11

N0a schreef:

Hoofdstel gekocht, werd helaas geleverd met fabrieksfouten. Gerimpeld leer op het kopstuk, een frontriem waar de stenen op de verkeerde kant van het leer geplakt waren en een scheve neusriem.

Nette mail gestuurd met dat ik zo teleurgesteld was incl. Foto's. Krijg enkel reactie terug of ik een verzendlabel wil ontvangen. Dan kan ik hem retour sturen. Geen excuses of wat vervelend etc. Ook niet een aanbod om het op een andere manier op te lossen. Heel jammer.

Ik ben niet anders gewend van Nika.wat een flutbedrijf.

Geen hoofdstellen meer voor mij ook.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-23 22:49

Wat balen zeg… :(

Ik heb van de week deze binnen gekregen, ben er zo blij mee!

Afbeelding

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-23 08:07

Prachtig zeg! Heel chique.

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 13:29

N0a schreef:

Wat jammer te lezen. Wij hebben laatst een hoofdstel besteld wat niet meer op voorraad was. Ik kreeg een mailtje met excuses en ik 3 andere hoofdstellen die er op leken. Ik heb een nieuwe uitgezocht en kreeg hem de volgende dag geleverd.

Kwaliteit is prima, al helemaal voor die prijs.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 13:41

N0a schreef:

Maar dat is toch goed?
Gratis terugsturen?

Een foutje kan gebeuren?

Ik zou even contact opnemen als je andere verwachtingen hebt ;)

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-23 09:03

Ik heb gisteren voor het eerst de Gribaldi getest en deze is echt geweldig mooi <3 Ook weer erg soepel leer en een fijne pasvorm.

Afbeelding

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 14:22

Nibbit schreef:
N0a schreef:

Maar dat is toch goed?
Gratis terugsturen?

Een foutje kan gebeuren?

Ik zou even contact opnemen als je andere verwachtingen hebt ;)

Zeker kan gebeuren, maar het is de manier waarop er mee omgegaan wordt. Als je gewoon enkel terug krijgt: "Hier heb je een verzendlabel". Dan ga ik er ook niet meer moeite in steken :), besteed ik mijn geld wel ergens anders.

@Ketly: de neusriem zit heel gek, of moet die nog vormen?

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 16:27

N0a, ik vind het persoonlijk een beetje overdreven hoor.. je krijgt gewoon een verzendlabel zodat je hem kan terug sturen zodat zij de koop ongedaan kunnen maken voor je.

persoonlijk heb ik liever dit, en dan misschien een beetje een onhandig in de communicatie.. dan dat ik geen reactie had gehad, of juist wel reactie maar zonder enige tegemoetkoming.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-23 16:54

Ja klopt hoor Noa, de neusriem stond nog heel recht dus de vorm moet er nog een beetje in komen.

Ik vind de communicatie en service van Nika ook prima trouwens!

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 18:09

Ketly schreef:
Ik heb gisteren voor het eerst de Gribaldi getest en deze is echt geweldig mooi <3 Ook weer erg soepel leer en een fijne pasvorm.

[ [url=m/KfpTwX.jpg]Afbeelding[/url] ]

is dit ook de originele frontriem?

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-23 18:15

Flevolander schreef:
Ketly schreef:

[ [url=m/KfpTwX.jpg]Afbeelding[/url] ]

is dit ook de originele frontriem?

Ja klopt!

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 12:16

Mag ik even binnenbreken in het topic? O:)

Hoe valt de maat van deze hoofdstellen? Ik ben enorm aan het twijfelen om er eentje te bestellen. Ik heb nu de HH Nero full maar daarvan zijn kopstuk en frontriem net iets te klein...