Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
YPri schreef:Gwenvd schreef:Ik heb een Schutte zadel op mijn pre. Eerste zadel wat echt goed past.
Ik denk dat je ook uit de antwoorden wel op kan maken dat je niet naar 1 specifiek zadel op zoek kan. Elk paard is anders, ik zou een goede zadelpasser met verschillende merken laten komen.
Deze heb ik inderdaad geleend van mijn zadelpasser. Heetlijk zadel wat goed op mijn paard lag. Jammer genoeg heb ik het geld er (nog) niet voor.
fransje23 schreef:Ik heb een Signum Omega zadel op mijn Spaanse paard.
Nu is de mijne dusdanig breed dat veel conventionele zadelmerken al geen optie waren.
Misschien Pura Nobleza een keer langs laten komen voor een passessie?
YPri schreef:Waar zitten die? Mijn paard staat in Uitgeest, hebben ze meerdere merken zodat ik kan vergelijken en kijken wat voor mijn paard het fijnste is? Nieuw of 2e hands maakt niet uit, als het zadel maar goed ligt
YPri schreef:[ [url=m/MGNPE3.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hr3MaJ.png]Afbeelding[/url] ]
Nu wil ik deze zadels proberen, heeft iemand hier ervaring mee of een van deze merken op hun PRE liggen?
Femke_Tweety schreef:YPri schreef:[ [url=m/MGNPE3.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hr3MaJ.png]Afbeelding[/url] ]
Nu wil ik deze zadels proberen, heeft iemand hier ervaring mee of een van deze merken op hun PRE liggen?
Ja.
Zie mijn eerdere reacties.
Lusitano ipv PRE, maar dat is erg vergelijkbaar natuurlijk.
Kent en Masters is overigens van dezelfde fabrikant als thorowgood. De ene is de kunststof lijn, de andere leer.
Daarom vroeg ik naar je regio.
Mijn paard is met pensioen, je zou prima even mijn zadel kunnen passen en een week uitproberen ofzo.
Maar je zit in een heel andere regio helaas.