Ineke2 schreef:
Thanks, deze heb ik besteld! Nu kan ik weer even vooruit.
Ik had toevallig net voordat ze bij de action eruit gingen nog een voorraad ingeslagen maar jammer dat ze uit het assortiment zijn.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Brainless schreef:Wildgirl schreef:Ik zou een aantal microvezel doeken halen en een fles babyolie. Doet hetzelfde en is vele malen goedkoper en duurzamer
In lederdoekjes zit glycerine (zadelzeep), dat maakt schoon en verzorgt het leer.
DuoPenotti schreef:klodder groene zeep werkt ook, want dat is ook glycerine.
Schapenwol schreef:Ik maak me ernstig zorgen over de toekomst van deze planeet als ik hier lees dat 9 van de 10 mensen zonder enige schaamte pakken wegwerpdoekjes erdoor heen jaagt.
Wat is er mis met een fles zadelzeep en een doek?
Ga zo door en je eigen kinderen kunnen alleen nog maar een bootje kopen in Nederland in plaats van een paard, dan zitten we met natte voeten. Onder andere door dit soort wegwerpgedrag.
Lys_PPA schreef:Ineke2 schreef:
Thanks, deze heb ik besteld! Nu kan ik weer even vooruit.
Ik had toevallig net voordat ze bij de action eruit gingen nog een voorraad ingeslagen maar jammer dat ze uit het assortiment zijn.
Daphara schreef:Heb je wel opgelet zonder lidmaatschap te bestellen? Anders zit je aan €8,95 per maand vast. Je kunt je daarvoor pas afmelden na 48 uur
Ik heb ze ook besteld en hoop dat het iets is, als het bevalt besteld mijn bijrijder ook een partij, want je mag er maar 6 pakken per keer van bestellen en ik heb liever even de voorraadkast flink vol liggen.
Ladyson schreef:Zijn ze bij de Action definitief uit het assortiment of gewoon weer eens tijdelijk? De vorige keer lagen ze er na 2 maanden weer.
Lys_PPA schreef:Daphara schreef:Heb je wel opgelet zonder lidmaatschap te bestellen? Anders zit je aan €8,95 per maand vast. Je kunt je daarvoor pas afmelden na 48 uur
Ik heb ze ook besteld en hoop dat het iets is, als het bevalt besteld mijn bijrijder ook een partij, want je mag er maar 6 pakken per keer van bestellen en ik heb liever even de voorraadkast flink vol liggen.
Ohh ja, zo ver had ik nog niet gekeken maar ik sluit niet zomaar een lidmaatschap af. Zeker niet als de intro prijs hetzelfde isben benieuwd of het wat is.
Die van DM zijn nog best prijzig ofniet? Ik vond deze voor 75 stuks per verpakking meevallen...
Henrike106 schreef:Ik vind de lederdressing van Grand National heel fijn. Na het rijden even de spray op een doekje en dan het leer schoonmaken. Het reinigt maar verzorgd ook meteen.