Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jildau schreef:Veulen: Je bericht overtuigd me wel om het te gaan proberen.
Thinline vind ik echt heel veel geld voor een stukje plastic.. Ziet er ook uit alsof hij dat zo stuk heeft.
Wil hem bestellen maar PaardEerlijk neemt geen bestellingen aan.. Is er nog een andere webshop waar dit masker te krijgen is?
RickC schreef:Jildau schreef:Veulen: Je bericht overtuigd me wel om het te gaan proberen.
Thinline vind ik echt heel veel geld voor een stukje plastic.. Ziet er ook uit alsof hij dat zo stuk heeft.
Wil hem bestellen maar PaardEerlijk neemt geen bestellingen aan.. Is er nog een andere webshop waar dit masker te krijgen is?
Hoi Jildau,
Om onduidelijkheid bij andere ‘bokkers’ te voorkomen. PaardEerlijk neemt zeker nog bestellingen aan, alleen zitten we momenteel midden in een verhuizing van het magazijn waardoor alle voorraad in grote dozen geseald op pallets staat en we helaas tijdelijk niet kunnen versturen. Volgende week richten we het nieuwe magazijn in en dan worden alle binnengekomen bestellingen op 27 februari weer verstuurd. We vinden het ook vervelend dat we je nu niet direct kunnen helpen. En begrijpen ook als deze 1,5 week te lang duurt. Een alternatief is om deze direct bij As das Pferd in Duitsland te bestellen. Maar weet niet of je deze dan veel sneller in huis hebt.
Als ik had gekund had ik je graag geholpen in deze urgente situatie maar helaas kan ik op dit moment niet bij de producten komen. Sorry!
Groeten, Rick
elske_ schreef:Zijn moeder heeft precies hetzelfde probleemBij haar werkt alleen de greenguard met een bepaald type BR-halster, andere halsters of graasmaskers zijn stuk of kwijt. De greenguard hebben we al 5 jaar en werkt nog steeds. Hier geen tandslijtage.