Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
senna21 schreef:Ik ben wel benieuwd naar de theorie achter dit kapje. Is het afleiding of werkt het zoals acupunctuur?
Elisa2 schreef:senna21 schreef:Ik ben wel benieuwd naar de theorie achter dit kapje. Is het afleiding of werkt het zoals acupunctuur?
Was ik ook benieuwd naar, ik vond dit:
https://www.dekroo.nl/corporate/calming-masker/
Bliksem4536 schreef:Hoi hoi, ik heb gister na nieuwsgierigheid en mijn pony die erg veel stres opbouwt en erg snel sterk word tijdens springen een Catago Masker besteld ik heb er vandaag mee gereden maar merk er geen verschil op ik wil hem eig terug sturen maar omdat jullie er zo positief over zijn zit ik in twijfel ik ben erg benieuwd of het gewoon nog een paar kansen moet geven of zal ik hem gewoon terug sturen
pluisje88 schreef:Bliksem4536 schreef:Hoi hoi, ik heb gister na nieuwsgierigheid en mijn pony die erg veel stres opbouwt en erg snel sterk word tijdens springen een Catago Masker besteld ik heb er vandaag mee gereden maar merk er geen verschil op ik wil hem eig terug sturen maar omdat jullie er zo positief over zijn zit ik in twijfel ik ben erg benieuwd of het gewoon nog een paar kansen moet geven of zal ik hem gewoon terug sturen
Het lijkt me niet heel netjes om iets terug te sturen dat je an gebruikt hebt. De gene na jou betaalt het volle bedrag voor een product wat jij al gebruikt hebt. Dikke no go…
Bliksem4536 schreef:Hoi hoi, ik heb gister na nieuwsgierigheid en mijn pony die erg veel stres opbouwt en erg snel sterk word tijdens springen een Catago Masker besteld ik heb er vandaag mee gereden maar merk er geen verschil op ik wil hem eig terug sturen maar omdat jullie er zo positief over zijn zit ik in twijfel ik ben erg benieuwd of het gewoon nog een paar kansen moet geven of zal ik hem gewoon terug sturen
Niekj_Jente schreef:Mijn paard heeft een kleine full (cob past hem niet) maar daar was maat M te krap voor en heb ik een L gepakt. Als je paard een cob heeft zou ik zelf wel een M pakken ja.
Bij hem zat de M tegen zijn ogen aan.
Dit is de L bij hem
[ [url=m/Yefo1I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Amigo_tje schreef:Ja, idd. Was mooie korting dus ik dacht van doe het dan maar!
Ik heb em haar gepast maar k had m’n telefoon niet bij. Dus voorlopig nog geen foto.
Ik denk dat de maat L wel goed is, las ik de foto van jouw paard bekijk. Hij zit alleen vrij los aan haar kaken zeg maar. Het is die met haakjes dus extra aanspannen lukt niet. Is dat ok dat ie daar wat losser zit?