Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IVAANAA__ schreef:Hallo,
Ik ben sinds kort in het bezet van een Tess hoofdstel. Na nog geen paar maanden gebruik word het leer erg lelijk en de coating laat los van de gespen.
Iemand van jullie ervaring ermee? Het advies was na elk gebruik het hoofdstel te balsemen geen olie want balsem was beter en eens in de tijd te reinigen. Ik ben hier na gebruik dus elke keer erg druk mee.. alsnog vind ik het leer niet mooi blijven.
Ben erg benieuwd welk product gebruiken jullie? Hoe ziet jullie hoofdstel na verloop van tijd eruit? En onderhouden jullie ook na elk gebruik het hoofdstel?
Helaas kan de verkoper niks voor mij doen.. dus ben erg benieuwd naar het beste middel om het te onderhouden dat hopelijk mijn hoofdstel weer mooi word want ik ben nu eigelijk niet blij ermee..
[ [url=m/bLb3pv.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZoHTMj.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lfiWAa.png]Afbeelding[/url] ]
IVAANAA__ schreef:Nog even een update,
Vanmorgen een mailtje terug gekregen van Tessa en waarschijnlijk heb ik gewoon een slecht exemplaar gekregen. Soms kunnen die er tussen zitten. Als oplossing krijg ik een nieuw Tess hoofdstel opgestuurd.
Dit is super service! Ik hoop dat ik net als vele van jullie alsnog veel plezier van het hoofdstel kan hebben.
xmichxrocky schreef:Ik heb 4 hoofdstellen van Tess en ben echt super tevreden. Leer blijft hier idd ook mooi en ik poets echt alleen maar met wedstrijden en hoofdstellen worden hier gebruikt op meerdere paarden dus ook echt intensief.
Denk dat mijn oudste Tess nu al een jaar of 3/4 is en die is echt nog netjes.