Kaitlyn schreef:Huntergreen![]()
[ [url=m/VlxrHY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Of paars
[ [url=m/D7ipPL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kom even binnenvallen, is dat groene jasje van jou? Zo ja, waar heb je die vandaan?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ayasha schreef:De paarse is ook een erg fijn jasje. Ik heb hem ook.in de zomer rijd ik liever met dit jasje dan in T shirt.
Enzo_Ollie schreef:Kaitlyn schreef:Huntergreen![]()
[ [url=m/VlxrHY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Of paars
[ [url=m/D7ipPL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kom even binnenvallen, is dat groene jasje van jou? Zo ja, waar heb je die vandaan?![]()
Ayasha schreef:Ik doe er in de winter idd ook gewoon lange mouwen onder.
Hier hem voor mijn verjaardag gekregen, wilde naar mijn standaardkeuze gaan (zwart) maar mijn man zei 'jamaar je houdt toch ook van paars' en hield het jasje omhoog in die kleur en tja... een paar minuten later lag ie hier ook zomaar in de auto.
Kaitlyn schreef:Ayasha schreef:Ik doe er in de winter idd ook gewoon lange mouwen onder.
Hier hem voor mijn verjaardag gekregen, wilde naar mijn standaardkeuze gaan (zwart) maar mijn man zei 'jamaar je houdt toch ook van paars' en hield het jasje omhoog in die kleur en tja... een paar minuten later lag ie hier ook zomaar in de auto.
Ja ZO raar dat zulke dingen ineens dan in de auto liggen.
Enzo_Ollie schreef:En ik hoor jullie ook over paars, paars is ook mooi
Ayasha schreef:Enzo_Ollie schreef:En ik hoor jullie ook over paars, paars is ook mooiOud topic maar hier zie je de paarse in mooi zonlicht.
[RIJ-ITP] Zo gaat je veulen op wedstrijd... Rêve d'or haar debut!
Hallo21 schreef:Ayasha schreef:Oud topic maar hier zie je de paarse in mooi zonlicht.
Welk merk/model is het paarse jasje als om vragen mag?
Ayasha schreef:Enzo_Ollie schreef:En ik hoor jullie ook over paars, paars is ook mooiOud topic maar hier zie je de paarse in mooi zonlicht.