Zou ik er dat voor uitgeven, nee.
Maar geef dat ook niet uit voor een cap, dan vind ik rond de 100 ook genoeg.
Ook niet voor een designer tas bij de Dolce gabbana of andere dure merkkleding
Zolang de pasvorm verder goed is zie ik het probleem niet.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tancreda4 schreef:Charaz schreef:Dat koopt toch niemand, volgens mij de moeite van produceren niet waard.
Het zou je verbazenIdd caps van veelte veel geld bv. En er zijn ook al hoefschoenen met roze of blingbling, een sneaker is dan voor de stoerdere look (en mensen met geld
)
Als het verder z'n werk goed doet, prima toch. Ik vind ze wel grappig
Ayasha schreef:faunty schreef:als dit er voor kan zorgen dat mensen de ijzers onder hun paard vandaan halen helemaal top toch !
Omdat?
faunty schreef:omdat er heel veel paarden op ijzers staan die ze totaal niet nodig hebben voor hun gezondheid/sport
een ijzer an sich doet meer kwaad dan goed, maar in sommige medische gevallen wegen de voordelen voor het medisch probleem op tegen het nadeel van een ijzer, zo ook voor het draaien van kalkoenen of het afslijten bij paarden die langdurig overmatig op asfalt/wegen lopen
maar verder zijn er echt 0.0 redenen om ijzers onder een paard te slaan...
Ayasha schreef:faunty schreef:omdat er heel veel paarden op ijzers staan die ze totaal niet nodig hebben voor hun gezondheid/sport
een ijzer an sich doet meer kwaad dan goed, maar in sommige medische gevallen wegen de voordelen voor het medisch probleem op tegen het nadeel van een ijzer, zo ook voor het draaien van kalkoenen of het afslijten bij paarden die langdurig overmatig op asfalt/wegen lopen
maar verder zijn er echt 0.0 redenen om ijzers onder een paard te slaan...
Bijna letterlijk van paardnatuurlijk gekopieerd.
Citaat:“Horse Kicks wil verandering brengen in de paardenwereld. We steken het klassieke hoefijzer in een trendy jasje”, zo staat te lezen op de website van ‘Horse Kicks’
faunty schreef:ik heb geen idee wat paardnatuurlijk is ...
maar zoals avalanche omschrijft is precies wat ik bedoel, een paard wat slechte hoeven heeft die comfortabel op ijzers loopt is helemaal top. Ik doel in dit specifieke topic meer op de paarden die ijzers onder hebben "omdat alle paarden die om hebben " en het "hoort" dat is zeker in de (amateur) sport nog veel aan de hand. terwijl een paard met gezonde hoeven, die dressuurmatig wedstrijden loopt op een zandbodem echt prima en zelfs een heel stuk beter zonder ijzers kan. dat was meer mijn insteek ook kijkend naar deze hoefschoenen. als deze mensen die ijzers onder hun paard zetten dit doen "omdat het hoort en andere op stal het ook doen" dan beter een passende hoefschoen om kunnen doen met trainen dan hun paard 24/7 op 4 ijzers zetten. kunnen de voetjes de rest van de tijd lekker pompen en optimaal bloed circuleren