Padoertje schreef:[/quote]Ik heb een demo Patrick een aantal dagen op stal mogen houden, zodat ik er ook echt zeker van was dat dit het zadel was. Ik was nogal gehecht aan mijn Albion en wilde een paar keer met wrongen op het zadel rijden om te voelen of ik eraan kon wennen. Inmiddels is mijn paard verkocht en hebben we dit zadel aan kunnen laten passen op onze 3 jarige. Daar was mijn dochter natuurlijk reuze blij mee
Ze zijn iedere vrijdag op locatie bij DAP Bodegraven. Vaak kun je hier zelfs sneller terecht dan dat ze aan huis komen.[/quote]
Ik snap het, zoals gezegd is 2 uur enkele reis geen optie voor mij.[/quote]
Je kan natuurlijk bij Van Rijs een zadel kopen en tegen die tijd dat die er is laten afpassen. Daarna kan je natuurlijk voor het opvullen een goede zadelmaker in je eigen omgeving nemen.
Kost het je inderdaad wel 1-2 keer een hele dag, maar daarna is (half)jaarlijks een beetje bijstellen natuurlijk voldoende.[/quote]
Klinkt leuk inderdaad maar zie mezelf echt niet 4 uur met trailer rijden om een zadel te gaan aanmeten. Vind ik ook niet erg eerlijk tov mijn paard.
Iemand ervaringen met Zadel en Zorg? Zij zit wel in de regio zie ik