Ja daar zou je nog wel eens gelijk kunnen hebben

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ania schreef:neusriem hoort lager, je zou hem 2 gaatjes langer kunnen zetten, zodat de bovenste sluiting onder de wangen komt.
pluisje88 schreef:Ania schreef:neusriem hoort lager, je zou hem 2 gaatjes langer kunnen zetten, zodat de bovenste sluiting onder de wangen komt.
Nee dat kan niet. Dan kom je met je neusriem niet weg. Dit is geen normale Engelse neusriem hè. Dit is een anatomische. Er zijn meer voorbeelden te vinden in het centrale topic over anatomische hoofdstellen.
pluisje88 schreef:Ania schreef:neusriem hoort lager, je zou hem 2 gaatjes langer kunnen zetten, zodat de bovenste sluiting onder de wangen komt.
Nee dat kan niet. Dan kom je met je neusriem niet weg. Dit is geen normale Engelse neusriem hè. Dit is een anatomische. Er zijn meer voorbeelden te vinden in het centrale topic over anatomische hoofdstellen.
germie schreef:DuoPenotti schreef:Nee de zachte kant hoort bij de oortjes.
Ik denk dat het bit zo ook goed zit.
Ja, hij is wel in de juiste richting, maar ik doel meer op binnenste buiten. Het lijkt net of er een stuk zacht leer op het kopstuk zit aan de buitenkant. Dat zit meestal aan de binnenkant, of het moet hier al rondom zijn en dat kan ik niet zien zo op de foto.
Het bit lijkt inderdaad niet zo verkeerd zo.
rien10 schreef:germie schreef:Ja, hij is wel in de juiste richting, maar ik doel meer op binnenste buiten. Het lijkt net of er een stuk zacht leer op het kopstuk zit aan de buitenkant. Dat zit meestal aan de binnenkant, of het moet hier al rondom zijn en dat kan ik niet zien zo op de foto.
Het bit lijkt inderdaad niet zo verkeerd zo.
Dat kan niet, want dan zitten de heden ook binnenste buiten. En dat is niet het geval.
MyWishMax schreef:Ik ken het hoofdstel alleen van plaatjesmoet zeggen dat het er wel uit ziet alsof de kant die tegen de huid moet liggen juist bovenop ligt van het kopstuk. Het lijkt erop dat je tegen de padding aan kijkt. Kan zo horen, maar ik snap het nut dan niet
Het enige eat ik in kon brengen is dat je makkelijk gespen vastmaakt ook al zit kopstuk verkeerd haha. Zelf wel eens gedaan na poetsen en niet opletten omdat ik stond te kletsen.
Ts, doe het ene passantje ook nog even om het riempje van het bit heendie hangt nu los tegen de onderkant van bakstuk bij bit.. Dus schuif hem even omhoog om hem om het uiteinde te doen.