Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLoki schreef:Bedankt voor alle reacties so far! Ik ben op zoek naar zwarte riemen, 2 paar. De riemen die ik nu heb vind ik zowel onder het zweetblad als bij de beugel niet lekker zitten (ik kan de gesp onder het zweetblad schuiven of bij de beugel). Ik heb behoorlijk lange benen, dus twijfel een beetje of ik 70 of 80 zou moeten nemen. Iemand daarin tips? Ik ben 1.84.
Ik neig nu trouwens wel naar de Prestige riemen, ik ben zelf echt fan van dat merk namelijk! Ze zijn wel prijzig tho...
kamsel schreef:Ik heb deze:
https://www.edixsaddles.com/product/edi ... and-t-bar/
Deze vind ik fijn, de goedkope versie hiervan vond ik niks.
(In maat 80 heb ik nog nieuwe die over te nemen zijn, zijn voor mij te lang.)
xLoki schreef:Kleine update
Ik vond in een uitverkoop de Kentaur mono beugelriemen voor 31,-, en ben tot nu toe erg tevreden! Ze zitten lekker, zijn mooi soepel en het ziet er mooi uit.En ik had voor de zekerheid de langste maat (80cm) gepakt, en dat bleek maar goed ook, want ik zit op het 4e gaatje van onderen. Dus korter was absoluut niet gelukt haha!
Crista schreef:Ik zwengel dit topic toch weer even aan...
Afgelopen week is m'n 2e paar webers kapot gegaan binnen 3 jaar tijd...
Nu zoek ik dus iets kwaliteitsvollere beugelriemen, waar ik ook veilig mee kan springen en crossen! Want heb het idee dat m'n webers dat gewoon domweg niet trekken, die extreme kracht die er dan in de piek momenten op komt.
Dus welke mono beugelriemen zijn nou écht geschikt voor springen/crossen?
Ik neig zelf naar de anatomica, want die hebben echt een sluiting ipv alleen een haakje, maar zijn hier mensen die actief crossen/springen en ook anatomica's hebben? Of juist een ander merk?