Loody schreef:Is dit een serieuze vraag?
Nee natuurlijk niet.
Dit is vermaak om als man op een paardenforum de vrouwen even op stang te jagen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mkango schreef:[ Afbeelding ]
Blijft toch mooi hoe makkelijk Bokt zich op de kast laat jagen door iemand die duidelijk alleen post om te trollen.Het leven is zoveel mooier als je jezelf en de wereld niet zo serieus neemt.
Daihyo schreef:Ik zie hierin geen leedvermaak, maar dat ben ik.Mkango schreef:[ Afbeelding ]
Blijft toch mooi hoe makkelijk Bokt zich op de kast laat jagen door iemand die duidelijk alleen post om te trollen.Het leven is zoveel mooier als je jezelf en de wereld niet zo serieus neemt.
Leedvermaak noemen ze dat
Daihyo schreef:Loody schreef:Is dit een serieuze vraag?
Nee natuurlijk niet.
Dit is vermaak om als man op een paardenforum de vrouwen even op stang te jagen
DarDario schreef:Kan ik gewoon een antwoord krijgen zonder een hele disscusie graag?
fjordjes schreef:Ik denk dat de kans is dat het paard bijt 0,48234676544322 procent is.
Ligt er vooral aan hoe die is opgevoed. Maar zeker bruine paarden bijten eerder dan witte, denk dat 2 op de 10 bruine paarden bijten, vooral het liefst in je vingers. Zwarte paarden moet je helemaal mee oppassen, die kijken nergens naar en als de kans krijgen zetten hun tanden in wat ze maar te pakken krijgen. Hengsten zijn over het algemeen heel zachtaardig, vooral uitkijken bij merries, die zijn zo gemeen!