Ooit begonnen aan hoofdstellen en zadels voor mijn Barbie paarden

Ik kan best veel repareren: halsters, hoofdstellen, zadels, dekens l! Heb een heel mooie stevige naaimachine, die gaat door tig lagen heen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
8nnemiek schreef:Ik had em onder de naaimachine gelegd, en dat is best lastig als de knopen er al op zittenDus een beetje scheef.. en ik had geen dikke draad in dezelfde kleur als de jas.. maar bij zo'n oude jas moet het voor mij vooral praktisch zijn
![]()
[ [url=m/EtyA6F.gif]Afbeelding[/url] ]
Twee stukjes aan elkaar naaien is best makkelijk, maar er zijn verschillende manieren en het ligt helemaal aan de situatie welke de beste is.
snorkel1986 schreef:superpony schreef:Ik bewaar wel veel om te repareren, maar eigenlijk heb ik daar (nog) niet de juiste materialen of gereedschappen voor.
Mijn man repareert verder wel alles, zoals de wasmachine en dergelijke.
Met wat voor naald doen jullie deze reparaties? Heb wel gewone naalden, maar daarmee kom je er niet doorheen. Ooit daarmee een stuk klittenband op fleece gezet om honden badjasjes te maken..........Hele kapotte handen en niet echt mooi.
Zou wel graag een naaimachine willen en bijv ritsen leren inzetten. Heb een hele stapel vesten met kapotte rits.
Is de rits versleten of het " sleetje" ( die zetten ze er bij ons op de markt op voor 50 cent of zo..