MissJG schreef:Ik vind vooral de zadelkast van 100,000 een koopje
Ik moest even checken of je de Amerikaanse manier gebruikte of de Europese. Maar het is dus echt 100 duizend dollar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Babootje schreef:Die prijzen zijn ook echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.ysl.com/en-us/rive-droite/e ... /saddle-up
950 voor een singeltje, 11.000 voor een zadel, bijna 3000 voor een paar laarzen waarvan ik denk..mwah.
En 950 voor een zweep. Mot niet gekker worre.![]()
lovelynutia schreef:2k voor een helm vooral, als je daar mee valt![]()
De rest van de items is vooral saai qua look dan inderdaad beter naar Hermés
Janine1990 schreef:eenitraM schreef:Waren velen ook eerst niet sceptisch over Tommy?
Die hebben toch alleen een kledinglijn?
Trouwens, die cap heeft wel een heel hoog CO gehalte. Alleen het leer van ESL?
Overige merken die Noblesse noemt ken ik niet echt, ben benieuwd of anderen daarin een kopie herkennen...
Willemiens schreef:Babootje schreef:De laarzen zijn trouwens "gewoon" van De Niro (staat erbij) Serieus...
Gemaakt door Deniro, YSL staat wel op de laars zelf en dus geen De Niro
_San87_ schreef:Willemiens schreef:Gemaakt door Deniro, YSL staat wel op de laars zelf en dus geen De Niro
Gewoon een De Niro, met een ander naampje, ja. Dan kun je je portemonee ook een plezier doen en voor het naampje van de fabrikant gaan, kwalitatief maakt t niet uit.
Willemiens schreef:_San87_ schreef:Gewoon een De Niro, met een ander naampje, ja. Dan kun je je portemonee ook een plezier doen en voor het naampje van de fabrikant gaan, kwalitatief maakt t niet uit.
Maar ik denk dat als je YSL koopt uberhaupt voor de naam gaat..
Willemiens schreef:_San87_ schreef:
Gewoon een De Niro, met een ander naampje, ja. Dan kun je je portemonee ook een plezier doen en voor het naampje van de fabrikant gaan, kwalitatief maakt t niet uit.
Maar ik denk dat als je YSL koopt uberhaupt voor de naam gaat..
Equikitt schreef:Oh man. Dit valt toch eigenlijk niet meer serieus te nemen… Die zadelkast![]()
![]()
![]()
Voor de autoliefhebbers die net wat minder met exclusieve modemerken hebben, Maybach heeft ook een erg leuke ruitercollectie. Iemand nog een poetskoffer- sorry, een Caress Box nodig?
Equikitt schreef:Oh man. Dit valt toch eigenlijk niet meer serieus te nemen… Die zadelkast![]()
![]()
![]()
Voor de autoliefhebbers die net wat minder met exclusieve modemerken hebben, Maybach heeft ook een erg leuke ruitercollectie. Iemand nog een poetskoffer- sorry, een Caress Box nodig?
rien10 schreef:Ik heb eigenlijk het idee dat de afdeling marketing een foutje heeft gemaakt en voor iedere prijs een 1 of een 2 gezet heeft.
Vind de veiligheidsbeugels wel heel mooi. Ik heb ook van die open beugels. € 25,-- op marktplaats. Ze voldoen prima.