Waar vind ik zo'n hoofdstel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SideswipeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 15:36

Bowo schreef:
Hey,

Ik rijd mijn paard nu met een Rambo Micklem XFull multibridle. Deze is alleen aan vervanging toe,

Bowo schreef:
Nou voor mij dus wel. Dit was mijn eerste micklem dus ik heb geen vergelijking en op verkoopsites en dergelijke wordt er ook niet over gerept. Hoe moet je dat dan weten?
Naast dat het voor mij verschrikkelijk onlogisch is dat ze niet hetzelfde vallen. Maak er dan 2 modellen van die in alle uitvoeringen verkrijgbaar zijn, want nu zijn ze mij kwijt als klant. De multi vind ik te duur voor zoveel functies die ik niet gebruik en de competition past dus niet.

Heb je wel de juiste/zelfde maat?

De maat omschrijving die Horseware hanteert kan verwarrend werken.

Horsewarematen zijn: Pony, Small Horse, Standard Horse, Large Horse

SideswipeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 15:45

Bowo schreef:
Sideswipe schreef:
Qua maatvoering zijn ze hetzelfde (als je dus in de zelfde maat de losse delen over elkaar heen legt zijn ze het zelfde.)
De "riemen" van de multi zijn wel breder en de ringen zijn groter, dus in zijn geheel is de Multi wat robuster.

Maar dat blijkt dus niet zo te zijn.

Aan de binnenkant van het linkerriempje van het kopstuk staat een code, zijn die hetzelfde?
(en heb je beide hoofdstellen nieuw? dus hoort het neusstuk bij het kopstuk)
Afbeelding

Bowo

Re: Waar vind ik zo'n hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-22 15:53

Ik heb de competition ondertussen terug gebracht, dus daar kan ik niet meer naar de code kijken. Maar afgezien van dat stuk neusriem en de lengte van de kin- en kaakriem (degenen met de gaatjes waren ongeveer een cm langer bij de competition) waren ze identiek.

mrie

Re: Waar vind ik zo'n hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 16:03

Ik heb QHP Sedna, alle ruimte voor een lang hoofd. Het was even wennen want ziet er anders uit dan ik gewend wasmaar ben tevreden over.