Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pieneappel schreef:Heeft iemand nog een goede tip met de Thinline, mijn pony eet via de zijkant ipv via het midden. Ze weet wel dat ze via het midden zou moeten eten maar via de zijkant is makkelijker natuurlijk..
Ik heb hem aan het originele thinline halster dus kan de neusriem niet kleiner maken, die is niet verstelbaar..
Het positieve aan dit masker is dat mijn pony hier geen schuurplekken van heeft! Had ze met de vorige van Cheepo wel.
xdesix schreef:Helaas heeft mijn merrie 24/7 een graasmasker op. Inmiddels krijgt ze schuurplekken van zo'n standaard graasmasker, ook krijgt ze last van haar nek heb ik het idee. Daardoor overweeg ik ook de thinline te bestellen. Kan deze ook gecombineerd worden met een eenvoudig weidehalster? Dat lijkt mij de minste druk te geven namelijk.
Pieneappel schreef:Heeft iemand nog een goede tip met de Thinline, mijn pony eet via de zijkant ipv via het midden. Ze weet wel dat ze via het midden zou moeten eten maar via de zijkant is makkelijker natuurlijk..
Ik heb hem aan het originele thinline halster dus kan de neusriem niet kleiner maken, die is niet verstelbaar..
Het positieve aan dit masker is dat mijn pony hier geen schuurplekken van heeft! Had ze met de vorige van Cheepo wel.
KootMiraDrum schreef:Greenguard is toch keihard plastic? Leer wordt als het nat wordt en daarna droogt ook hard.
De Thinline leek me flexibel te blijven.
@Felien_Kyra, jouw berichten erover trokken me over de streep, mijn portemonnix bedankt je daarvoor
Kaatastrof schreef:Pieneappel schreef:Heeft iemand nog een goede tip met de Thinline, mijn pony eet via de zijkant ipv via het midden. Ze weet wel dat ze via het midden zou moeten eten maar via de zijkant is makkelijker natuurlijk..
Mijn ruin doet dus hetzelfdeIk heb een beetje geprutst met de bevestiging aan het halster (die was op de foto niet helemaal goed, heb één van de twee uiteinden aan de andere kant van het middenstuk dat onder het halster loopt gehangen) maar meneer krijgt er alsnog zijn hele kin door had ik het idee
![]()
[ [url=m/OZM8ox.jpg]Afbeelding[/url] ]
amsterdam10 schreef:Als hij via de zijkant kan eten, dan lijkt het mij dat de tiewraps te los zitten. Als deze heel strak aan de neusriem zitten, kunnen de 'flapjes' ook niet gaan schuiven, zoals op de foto.
FleurSandro schreef:Kaatastrof schreef:Mijn ruin doet dus hetzelfdeIk heb een beetje geprutst met de bevestiging aan het halster (die was op de foto niet helemaal goed, heb één van de twee uiteinden aan de andere kant van het middenstuk dat onder het halster loopt gehangen) maar meneer krijgt er alsnog zijn hele kin door had ik het idee
![]()
[ [url=m/OZM8ox.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een stal genootje heeft een extra tiwrap bevestigd tussen de 2 uiteinden waardoor het niet opzij geduwd kan worden. Helpt echt super! Eet af en toe nog via de zijkant maar gaat vrijwel net zo moeilijk als het gat in het midden.